Polsat: śpiewające dzieci nie okazały się przebojowe
Zakończony w miniony niedzielę program rozrywkowy "Przebojowe dzieci" cieszył się mniejszą popularnością niż nadawane w tym samym czasie propozycje konkurencji. Miał też mniej widzów niż programy emitowane w Polsacie w tym samym czasie rok temu.
Średnia oglądalność wyemitowanych wiosną odcinków muzycznego show wyniosła 771 tys. widzów, co dało Polsatowi 9,96 proc. udziału w grupie 4+ i 10,50 proc. w grupie 16-49 - wynika z danych AGB Nielsen Media Research przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl.*
Rok temu w tym niedzielnym paśmie między 9.45 a 10.41 Polsat śledziło więcej widzów - kanał wybierało wtedy 1,58 mln osób przy udziałach wynoszących odpowiednio 20,14 proc. i 22,5 proc.
|
Wszyscy 4+ | 16-49 | |
Data | AMR | SHR % | SHR % |
30-03-2008 | 692 728 | 9,23% | 9,64% |
06-04-2008 | 817 890 | 9,52% | 10,66% |
13-04-2008 | 772 103 | 8,86% | 8,33% |
20-04-2008 | 984 391 | 11,34% | 11,37% |
27-04-2008 | 869 725 | 11,19% | 11,91% |
04-05-2008 | 868 543 | 10,67% | 11,25% |
11-05-2008 | 683 096 | 10,15% | 11,06% |
25-05-2008 | 596 784 | 7,65% | 8,98% |
01-06-2008 | 575 328 | 8,26% | 8,32% |
08-06-2008 | 798 564 | 11,61% | 12,33% |
15-06-2008 | 821 603 | 11,16% | 11,82% |
średnia | 770 886 | 9,96% | 10,50% |
W czasie nadawania "Przebojowych dzieci" Polsat był dopiero czwartą
stacją w rynku telewizyjnym. Liderem pasma była TVP 2, która
minimalnie wyprzedzała TVP 1 (Dwójka emitowała wtedy m.in. "Boso
przez świat", "Zacisze gwiazd" i dokumenty i miała 1,53 widzów, a
Jedynka - gł. filmy, co dało jej 1,51 mln oglądających). Na trzecim
miejscu znalazła się TVN ("Dzień dobry TVN"; 1,33 mln).
|
Wszyscy 4+ | |
Stacja | AMR | SHR % |
TVP 2 | 1 532 538 | 19,75% |
TVP 1 | 1 513 738 | 19,51% |
TVN | 1 325 827 | 17,09% |
Polsat - Przebojowe dzieci | 770 886 | 9,96% |
Reklamy nadawane wokół programu przyniosły Polsatowi wpływy na
poziomie 2,26 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów). *
Z danych wynika, iż "Przebojowe dzieci" oglądały prawnie równie chętnie kobiety, jak i mężczyźni. Program cieszył się popularnością zarówno wśród najmłodszych widzów, jak i osób w średnim wieku i starszych, a także wśród mieszkańców wsi.
|
ADH % | AFF | |
Płeć | Mężczyźni | 48,62% | 101 |
Kobiety | 51,38% | 99 | |
Wiek | 4- 9 | 8,35% | 134 |
10- 15 | 9,15% | 121 | |
16 - 19 | 3,04% | 49 | |
20 - 24 | 6,71% | 76 | |
25 - 29 | 6,97% | 82 | |
30 - 34 | 6,12% | 78 | |
35 - 39 | 7,52% | 112 | |
40 - 44 | 6,16% | 94 | |
45 - 49 | 9,71% | 126 | |
50 - 54 | 10,73% | 130 | |
55 - 59 | 10,33% | 144 | |
60+ | 15,22% | 83 | |
Wlk.miasta | Wieś | 50,15% | 130 |
< 50 tys. | 19,90% | 84 | |
50-100 tys. | 6,05% | 68 | |
100-200 tys. | 6,41% | 80 | |
> 200 tys. | 17,49% | 84 | |
Zawód | Top management | 3,93% | 47 |
Pracownicy szczebla średniego | 6,75% | 50 | |
Pracownicy fizyczni i rolnicy | 27,31% | 139 | |
Emeryci | 26,35% | 102 | |
Inne | 35,66% | 109 | |
Wykształcenie | Podstawowe | 55,02% | 125 |
Średnie | 23,33% | 77 | |
Wyższe | 4,15% | 35 | |
Inne | 17,50% | 127 |
Na razie nie zapadła jeszcze decyzja, czy jesienią Polsat pokaże
kolejne odcinki programu. Produkująca show firma Profilm (należy do
ATM Grupy) informuje, że cały czas trwają rozmowy z Polsatem na
temat przyszłości programu.
* - Podane dane nie obejmują dwóch odcinków programu: pierwszego pokazanego 9 marca br. o 16.45 (oglądało go 1,17 mln widzów przy udziale poziomie 9,86) i wyemitowanego 18 maja br. wyjątkowo o 7.57 (miał 639 tys. widzów i 13,83 proc. udziału).
Dołącz do dyskusji: Polsat: śpiewające dzieci nie okazały się przebojowe