SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Polsat: śpiewające dzieci nie okazały się przebojowe

Zakończony w miniony niedzielę program rozrywkowy "Przebojowe dzieci" cieszył się mniejszą popularnością niż nadawane w tym samym czasie propozycje konkurencji. Miał też mniej widzów niż programy emitowane w Polsacie w tym samym czasie rok temu.

Średnia oglądalność wyemitowanych wiosną odcinków muzycznego show wyniosła 771 tys. widzów, co dało Polsatowi 9,96 proc. udziału w grupie 4+ i 10,50 proc. w grupie 16-49 - wynika z danych AGB Nielsen Media Research przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl.*

Rok temu w tym niedzielnym paśmie między 9.45 a 10.41 Polsat śledziło więcej widzów - kanał wybierało wtedy 1,58 mln osób przy udziałach wynoszących odpowiednio 20,14 proc. i 22,5 proc.


Wszyscy 4+
16-49
Data AMR SHR % SHR %
30-03-2008 692 728 9,23% 9,64%
06-04-2008 817 890 9,52% 10,66%
13-04-2008 772 103 8,86% 8,33%
20-04-2008 984 391 11,34% 11,37%
27-04-2008 869 725 11,19% 11,91%
04-05-2008 868 543 10,67% 11,25%
11-05-2008 683 096 10,15% 11,06%
25-05-2008 596 784 7,65% 8,98%
01-06-2008 575 328 8,26% 8,32%
08-06-2008 798 564 11,61% 12,33%
15-06-2008 821 603 11,16% 11,82%
średnia 770 886 9,96% 10,50%


W czasie nadawania "Przebojowych dzieci" Polsat był dopiero czwartą stacją w rynku telewizyjnym. Liderem pasma była TVP 2, która minimalnie wyprzedzała TVP 1 (Dwójka emitowała wtedy m.in. "Boso przez świat", "Zacisze gwiazd" i dokumenty i miała 1,53 widzów, a Jedynka - gł. filmy, co dało jej 1,51 mln oglądających). Na trzecim miejscu znalazła się TVN ("Dzień dobry TVN"; 1,33 mln).


Wszyscy 4+
Stacja AMR SHR %
TVP 2 1 532 538 19,75%
TVP 1 1 513 738 19,51%
TVN 1 325 827 17,09%
Polsat - Przebojowe dzieci 770 886 9,96%


Reklamy nadawane wokół programu przyniosły Polsatowi wpływy na poziomie 2,26 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów). *

Z danych wynika, iż "Przebojowe dzieci" oglądały prawnie równie chętnie kobiety, jak i mężczyźni. Program cieszył się popularnością zarówno wśród najmłodszych widzów, jak i osób w średnim wieku i starszych, a także wśród mieszkańców wsi.



ADH % AFF
Płeć Mężczyźni 48,62% 101

Kobiety 51,38% 99
Wiek 4- 9 8,35% 134

10- 15 9,15% 121

16 - 19 3,04% 49

20 - 24 6,71% 76

25 - 29 6,97% 82

30 - 34 6,12% 78

35 - 39 7,52% 112

40 - 44 6,16% 94

45 - 49 9,71% 126

50 - 54 10,73% 130

55 - 59 10,33% 144

60+ 15,22% 83
Wlk.miasta Wieś 50,15% 130

< 50 tys. 19,90% 84

50-100 tys. 6,05% 68

100-200 tys. 6,41% 80

> 200 tys. 17,49% 84
Zawód Top management 3,93% 47

Pracownicy szczebla średniego 6,75% 50

Pracownicy fizyczni i rolnicy 27,31% 139

Emeryci 26,35% 102

Inne 35,66% 109
Wykształcenie Podstawowe 55,02% 125

Średnie 23,33% 77

Wyższe 4,15% 35

Inne 17,50% 127


Na razie nie zapadła jeszcze decyzja, czy jesienią Polsat pokaże kolejne odcinki programu. Produkująca show firma Profilm (należy do ATM Grupy) informuje, że cały czas trwają rozmowy z Polsatem na temat przyszłości programu.


* - Podane dane nie obejmują dwóch odcinków programu: pierwszego pokazanego 9 marca br. o 16.45 (oglądało go 1,17 mln widzów przy udziale poziomie 9,86) i wyemitowanego 18 maja br. wyjątkowo o 7.57 (miał 639 tys. widzów i 13,83 proc. udziału).

Dołącz do dyskusji: Polsat: śpiewające dzieci nie okazały się przebojowe

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl