Cztery polskie kampanie marketingowe z nominacjami do Mixx Awards Europe 2018
Projekty autorstwa McCann Worldgroup & Reprise, Mosqi.to, VML Poland i They.pl otrzymały nominacje do tegorocznej edycji europejskich nagród branży marketingowej - Mixx Awards.
McCann Worldgroup & Reprise ma szansę na statuetkę w kategorii social media, za kampanię „Wyborowa Projekt 30/90” z udziałem kompozytora Radzimira Dębskiego.
Mosqi.to otrzymała nominację w tej samej kategorii, za realizację interaktywnego konkursu na projekt łódzkiego muralu. Kampanię przygotowano na zlecenie ING Banku Śląskiego.
Za aktywację w kategorii social media szansę na statuetkę ma They.pl. Kampanię zrealizowano dla marki płytek ceramicznych Tubądzin.
W kategorii virtual and augmented reality agencję VML Poland nominowano za kampanię dla Samsunga. Tadeusz Kuziora, najmłodszy polski pilot wytypowany do udziału w misji kosmicznej Sojuz 30, ostatecznie nie poleciał w kosmos. W ramach aktywacji Samsunga Galaxy S8 przeżył symulację lotu i spacer w przestrzeni kosmicznej.
Zwycięzców rywalizacji poznamy 23 maja w Mediolanie. Organizatorem konkursu jest IAB Europe. W tym roku nominowano 81 kampanii.
Dołącz do dyskusji: Cztery polskie kampanie marketingowe z nominacjami do Mixx Awards Europe 2018