SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Polskie Zrzeszenia Producentów Bydła Mięsnego wybiera agencję reklamową

Polskie Zrzeszenia Producentów Bydła Mięsnego chce zatrudnić agencję, która zajmie się kampanią promującą w telewizji polską wołowinę - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.

fot. TVN24fot. TVN24

Kampania ma mieć charakter informacyjno-promocyjny i będzie obejmować telewizję. Jej celem będzie promocja polskiej wołowiny, a w szczególności jej walorów kulinarnych.

Z naszych ustaleń wynika, że wybrana w przetargu agencja zajmie się jej przygotowaniem i realizacją. Będzie też odpowiadać za emisję spotów.

Szczegółów przetargu nie udało nam się ustalić. Zainteresowane agencje mogą składać oferty do 30 czerwca br.

Budżetu zaplanowanych działań na obecnym etapie nie ujawniono.

Dołącz do dyskusji: Polskie Zrzeszenia Producentów Bydła Mięsnego wybiera agencję reklamową

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Frodo
Na tym zdjęciu szczególnie widać walory kulinarne wołowiny. Mnie się chce raczej wymiotować po takim obrazku.
odpowiedź
User
i tak i nie
świetnie wybrane zdjęcie do artykułu - tak właśnie wygląda produkcja mięsa, a nie uśmiechnięte krówki, pasące się na pastwisku wesoło pośród motylków
odpowiedź
User
Informacyjnie
Zdjęcie nie najlepiej dobrane do artykułu, na portalu tego typu redakcja nie powinna dodawać zdjęć z subiektywną oceną autora na temat danego zjawiska (jak np. ubój bydła mięsnego).
odpowiedź