Polskie Zrzeszenia Producentów Bydła Mięsnego wybiera agencję reklamową
Polskie Zrzeszenia Producentów Bydła Mięsnego chce zatrudnić agencję, która zajmie się kampanią promującą w telewizji polską wołowinę - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.
Kampania ma mieć charakter informacyjno-promocyjny i będzie obejmować telewizję. Jej celem będzie promocja polskiej wołowiny, a w szczególności jej walorów kulinarnych.
Z naszych ustaleń wynika, że wybrana w przetargu agencja zajmie się jej przygotowaniem i realizacją. Będzie też odpowiadać za emisję spotów.
Szczegółów przetargu nie udało nam się ustalić. Zainteresowane agencje mogą składać oferty do 30 czerwca br.
Budżetu zaplanowanych działań na obecnym etapie nie ujawniono.
Dołącz do dyskusji: Polskie Zrzeszenia Producentów Bydła Mięsnego wybiera agencję reklamową