SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

“Przepis na życie” pokonał konkurencję, 20 mln zł z reklam

Wprowadzony wiosną do ramówki TVN serial “Przepis na życie” oglądało więcej widzów niż nadawane w tym samym czasie programy konkurencji. Produkcja przyniosła 20 mln zł z reklam i będzie kontynuowana jesienią.

“Przepis na życie” emitowany był w niedziele, początkowo ok. 21.25, a potem 21.45, czyli tuż po talent-show “X Factor”. 13 pokazanych odcinków pierwszej serii produkcji oglądało średnio 3,17 mln widzów, co dało TVN 22,57 proc. udziału w grupie 4+ i 25,77 proc. w grupie 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement dla Wirtualnemedia.pl. W analogicznym okresie ub.r. widownia TVN w paśmie emisji serialu była niższa. Kanał śledziło wtedy 2,86 mln widzów, a jego udział wynosił odpowiednio 20,38 proc. i 18,77 proc.

TVN był liderem rynku telewizyjnego w czasie nadawania “Przepisu na życie”. Wiceliderem została Jedynka, nadająca w tym czasie filmy fabularne, co dało jej 17,62 proc. udziału w 4+. Trzecią pozycję zajęła Dwójka (także filmy fabularne; 14,97 proc.). a czwartą - Polsat (“Kości”; 14,56 proc.). W grupie komercyjnej 16-49 na drugim miejscu za TVN uplasował się natomiast Polsat z udziałem na poziomie 16,81 proc.

>>> Fotogaleria z planu “Przepisu na życie”

Wpływy reklamowe z 13. odcinków serialu wyniosły 19,6 mln zł (dane cennikowe netto, bez rabatów). Z danych telemetrycznych wynika, że “Przepis” śledziły głównie kobiety, widzowie między 25. a 59. rokiem życia, mieszkańcy miast oraz osoby z wykształceniem średnim i wyższym.

“Przepis na życie” to opowieść o trzydziestoparoletniej Ance, której świat załamał się w ciągu jednego dnia – straciła pracę, a jej mąż odszedł do innej. Sens życia na nowo bohaterka odnalazła w swojej pasji - gotowaniu. W serialu grają m.in. Magdalena Kumorek, Piotr Adamczyk, Borys Szyc, Edyta Olszówka i Maja Ostaszewska, a autorką scenariusza jest Agnieszka Pilaszewska.

W piątek 3 czerwca br. ruszają zdjęcia do drugiego sezonu produkcji. TVN pokaże go jesienią br. Główna obsada pozostaje bez zmian.


Widownia “Przepisu na życie” odcinek po odcinku

Data Wszyscy 4+ 16-49
AMR SHR % SHR %
06-03-2011 2 932 816 20,05% 22,55%
13-03-2011 2 836 428 19,96% 21,46%
20-03-2011 3 408 814 23,52% 24,66%
27-03-2011 3 043 436 20,05% 23,21%
03-04-2011 3 411 593 23,22% 26,49%
10-04-2011 3 347 940 23,71% 27,27%
17-04-2011 3 344 868 23,37% 25,79%
24-04-2011 2 861 992 21,67% 24,42%
01-05-2011 2 686 578 18,91% 22,69%
08-05-2011 3 354 186 24,36% 28,46%
15-05-2011 3 240 256 24,30% 29,01%
22-05-2011 3 241 543 25,33% 30,33%
29-05-2011 3 505 119 25,65% 29,27%
Średnia 3 170 854 22,57% 25,77%



Oglądalność serialu na tle konkurencji

Stacja Wszyscy 4+ 16-49
AMR SHR % SHR %
Przepis na życie 3 170 854 22,57% 25,77%
TVP 1 2 472 301 17,62% 14,43%
TVP 2 2 100 897 14,97% 15,67%
Polsat 2 042 796 14,56% 16,81%


Profil widowni serialu

Profil TVN ADH % AFF
Płeć Mężczyźni 34,68% 72
Kobiety 65,32% 126
Wiek  4-9 2,06% 35
 10-15 4,07% 60
16 - 19 3,59% 64
20 - 24 4,36% 55
25 - 29 10,77% 121
30 - 34 10,87% 131
35 - 39 9,69% 131
40 - 44 9,93% 155
45 - 49 7,04% 102
50 - 54 9,07% 113
55 - 59 10,07% 130
60+ 18,47% 92
Wlk. miasta Wieś 26,21% 67
< 50 tys. 25,91% 108
50-100 tys. 11,57% 135
100-200 tys. 10,69% 132
> 200 tys. 25,63% 127
Zawód Top management 12,88% 148
Pracownicy średniego szczebla 25,10% 167
Pracownicy fizyczni i rolnicy 18,35% 92
Emeryci 24,33% 95
Inni 19,33% 63
Wykształcenie Podstawowe 36,86% 82
Średnie 38,58% 130
Wyższe 18,43% 147
Inne 6,14% 48


 

Dołącz do dyskusji: “Przepis na życie” pokonał konkurencję, 20 mln zł z reklam

8 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
ola
świetny film - czekam na drugąedycje
0 0
odpowiedź
User
ola
świetny film - czekam na drugą edycję.TVN potrafi.
0 0
odpowiedź
User
antoni
POLA jest najlepsza :)))) czekan na drugą serię
0 0
odpowiedź