Pytania na starość w kampanii ING Życie
W radiu, prasie, internecie i na outdoorze ruszyła kampania reklamowa oferty emerytalnej ING Życie. Akcję przygotowały firmy Grandes Kochonos, PanMedia Western, 180heartbeats i Multi Communications.
Nowa kampania ING Życie zachęca do zadbania o swoją przyszłą emeryturę. W reklamach pojawiają się prowokacyjne hasła takie jak „Czy na starość obrabujesz bank, by mieć za co godnie żyć? i „Czy na starość będą utrzymywać Cię własne dzieci?”.
W ramach akcji na stronie ingzycie.pl/emerytury uruchomiono kalkulator emerytalny, który pokazuje, ile trzeba odkładać miesięcznie, aby mieć dodatkowo tysiąc złotych lub więcej do emerytury.
Kampania od 9 września obejmuje radio (Radio ZET, RMF FM, Program III Polskiego Radia, stacje lokalne), prasę („Gazeta Wyborcza”, „Wprost”, „Polityka”, „Newsweek”, „Uważam Rze”), internet (banery na najpopularniejszych serwisach informacyjnych i w sieciach serwisów finansowych, e-mailing na skrzynki pocztowe wp.pl, onet.pl, interia.pl i o2.pl., reklamy na Google i jego serwisach partnerskich) outdoor (siatki megaformatowe w 8 miastach, nośniki na ponad 700 przystankach autobusowych, monitory LCD w warszawskim metrze i w ponad 100 autobusach komunikacji miejskiej) oraz materiały BTL (ulotki rozdawane przez hostessy przed ponad 100 biurowcami w 8 miastach).
Akcję - zaplanowaną do listopada - przygotowały agencja reklamowa Grandes Kochonos (kreacja), dom mediowy Pan Media Western (zakup mediów), agencja interaktywna 180heartbeats (działania w internecie) oraz agencja Multi Communications (działania public relations).
Dołącz do dyskusji: Pytania na starość w kampanii ING Życie