PZU zrezygnowało z Leo Burnett. Rusza przetarg na nową agencję
Grupa PZU zaczęła szukać nowej agencji strategiczno-kreatywnej. Obsługę firmy w tym zakresie zakończyła Leo Burnett.
Agencja Leo Burnett pracowała dla Grupy PZU przez ostatnie 2,5 roku. W nowym przetargu na obsługę reklamową firmy nie weźmie już udziału. - Wspólnie doszliśmy do wniosku, że dla obu stron będzie to najlepsze rozwiązanie - tłumaczy Michał Witkowski, rzecznik ubezpieczyciela.
Grupa PZU rozpoczęła już postępowanie przetargowe dotyczące nowych zadań strategiczno-kreatywnych. Firma na razie wysłała do agencji prośbę o przekazanie swoich referencji. Wybrane agencje - których liczba ba być „zgodna z dobrymi praktykami rynkowymi i logiką biznesową” - zostaną zaproszone do dwuetapowego przetargu. Jego zakończenie jest planowane na październik br.
Dołącz do dyskusji: PZU zrezygnowało z Leo Burnett. Rusza przetarg na nową agencję
Tam jest prawdziwa kasiora.