Radio Maryja wyprzedziło Trójkę. Zyskały Radio ZET i Jedynka
W okresie od sierpnia do października br. liderem rynku radiowego w Polsce było RMF FM, ale stacja zanotowała największy spadek w zestawieniu. Z kolei najwięcej zyskało Radio ZET - raport Wirtualnemedia.pl.
Udział RMF FM pod względem słuchania w okresie od sierpnia do października 2023 roku w grupie wiekowej 15-75 lat wyniósł 29,4 proc. - wynika z najnowszej fali badania Radio Track Kantar Polska, opracowanej przez portal Wirtualnemedia.pl. Względem analogicznego okresu rok wcześniej udział stacji spadł o 0,8 pkt. proc. - najbardziej w zestawieniu.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Na drugim miejscu znalazło się Radio ZET z udziałem na poziomie 13,7 proc. (udział tej stacji względem fali sierpień-październik 2023 roku wzrósł o 0,9 pkt. proc. - najbardziej w zestawieniu). Przewaga RMF FM nad Radiem ZET zmalała o 1,7 pkt. proc. do 15,7 proc.
Ostatnią lokatę podium uzupełnia sieć Eska. Jej udział w rynku w analizowanym okresie wyniósł 7,3 proc. (w dół o 0,7 pkt. proc.).
Tuż za podium znalazła się Jedynka. Udział stacji wyniósł 5,2 proc. (do góry o 0,2 pkt. proc.).
Czołową piątkę uzupełnia Audytorium 17 (4,7 proc.; bez zmian).
Na dwunastym miejscu znalazła się Trójka - w dół z 2 proc. do 1,8 proc., którą wyprzedziło Radio Maryja.
Dane o rynku radiowym w ostatnim roku.
Dołącz do dyskusji: Radio Maryja wyprzedziło Trójkę. Zyskały Radio ZET i Jedynka