SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Reebok postawił na 24/7Communication

Agencja 24/7Communication rozpoczęła współpracę z marką Reebok.

W ramach współpracy agencja będzie odpowiadać za działania komunikacyjne dla wszystkich produktów z linii sport, marki Reebok oraz organizację i koordynację eventów, jak również programu influencerskiego marki w Polsce.

Za realizację projektu z ramienia agencji odpowiada zespół konsultantów kierowany przez Katarzynę Fabjaniak-Czerniak. Projekt został pozyskany w drodze przetargu.

Strony nie zdradzają na jaki okres podpisano umowę.

Dołącz do dyskusji: Reebok postawił na 24/7Communication

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl