Romina Bongiovanni globalną dyrektorką marketingu New Balance
New Balance powołało Rominę Bongiovanni na stanowisko globalnej dyrektorki marketingu międzynarodowego. Ma zastąpić Tima Malone, który w maju dołączył do Crocs jako wiceprezes ds. globalnego marketingu zintegrowanego.
Romina Bongiovanni będzie podlegać Jeffowi McAdamsowi, wiceprezesowi ds. globalnego marketingu i dołączy do globalnego zespołu kierowniczego firmy.
Bongiovanni pomoże zarządzać szeroką strategią marketingową New Balance, w tym merchandisingiem, działalnością detaliczną i kreatywnością, a także będzie dążyć do stymulowania popytu konsumentów poprzez działania marki i kampanie związane ze stylem życia.
Ostatnio Romina Bongiovanni pełniła funkcję dyrektorki ds. globalnej komunikacji i rozrywki w New Balance. Firma poszukuje teraz jej następcy na tym stanowisku.
Wcześniej pracowała w agencji Saatchi & Saatchi jako dyrektorka grupy ds. mediów i PR. Wcześniej zajmowała również wyższe stanowiska w Sensis, Edelman i założyła własną firmę butikową o nazwie Journey PR & Marketing.
Według "Forbes", New Balance, który działa w ponad 120 krajach, odnotował przychody w wysokości 3,3 miliarda dolarów w 2021 roku. Firma ma ponad 8000 współpracowników na całym świecie.
Dołącz do dyskusji: Romina Bongiovanni globalną dyrektorką marketingu New Balance