Serwisy społecznościowe dominują
Korzystanie z internetowych serwisów społecznościowych staje siędominującym globalnie zachowaniem w sieci - stwierdza w swoimraporcie firma badawcza Ipsos Insight.
Wprawdzie jeśli chodzi o wideo online, liderem przed innymikrajami są Stany Zjednoczone, ale serwisy społecznościowe większąpopularnością cieszą się w Korei Południowej, Brazylii, Chinach iMeksyku.
Według Ipsos, 20 procent internautów na całym świecie w ciąguostatniego miesiąca odwiedziło serwis społecznościowy. W przypadkuKorei południowej wskaźnik ten wyniósł 55 procent, podczas gdy wUSA 24 procent.
Popularność tego typu stron w Korei Południowej zawdzięczanajest serwisowi Cyworld, którego członkami jest 18 milionówużytkowników (30 procent populacji kraju).
Z raportu Ipsos wynika, że serwisy Wideo online również notująwzrost popularności, ale nie tak znaczący jak serwisyspołecznościowe. 34 procent badanych internautów z całego świataoglądała klipy wideo w sieci, w porównaniu do 31 procent rokwcześniej.
Dołącz do dyskusji: Serwisy społecznościowe dominują