Setki pustych talerzy w akcji UNICEF z Magdaleną Różczką i Tomaszem Jakubiakiem
Zdjęcia pustych talerzy opatrzonych hashtagiem #JaStawiam, pojawiających się w social mediach to element akcji UNICEF Polska, który ma zwracać uwagę na problem niedożywionych dzieci w południowej i wschodniej Afryce. Działania organizacji wspierają agencja Cape Morris oraz platforma.
Do akcji UNICEF #JaStawiam włączyły się znane osoby, lubiani kucharze, blogerzy, vlogerzy (m.in.: Magdalena Różczka, Tomasz Jakubiak, Mariusz Wlazły, Gimper, Kinga Paruzel, Paulina Chruściel, Blog Ojciec, Be you spirit, Makecookingeasier.com). Influencerzy nie tylko biorą udział w akcji, ale i angażują do tego miliony swoich fanów.
Akcja polega na tym, że znane osoby i wielu digital influencerów zaproszonych przez indaHash do wsparcia akcji UNICEF udostępniają zdjęcie pustego talerza. Pokazują, że wystarczy przekazać swój jeden obiad (jego równowartość), aby uratować życie dziecka.
Wynagrodzenie, które influencerzy standardowo otrzymują za publikacje dla marki, w przypadku akcji charytatywnej może wynosić 0 zł lub zostać w całości przekazane na dany cel charytatywny. Dzięki temu najbardziej wpływowi i angażujący użytkownicy social mediów nie tylko sami biorą udział w akcji i angażują do tego miliony swoich fanów, ale również bezpośrednio wspierają szczytny cel.
Akcja prowadzona jest na Facebooku, Instagramie i Twitterze. Akcja #JaStawiam organizowana przez UNICEF Polska jest częścią kampanii „Uratuj dziecko w Afryce”. Jej celem jest zebranie środków na zakup żywności terapeutycznej, wyposażenie ośrodków zdrowia w leki i sprzęt oraz szkolenie personelu medycznego w zakresie rozpoznawania i leczenia niedożywienia wśród dzieci w Angoli, Malawi, Nigerii, Nigrze, Zimbabwe. #JaStawiam inspirowane jest akcją #DonateYourDinner zrealizowaną z powodzeniem przez UNICEF Australia. W opracowaniu polskiej nazwy akcji i dotarciu do internautów wsparła UNICEF agencja Cape Morris. Zaangażowanie wielu popularnych użytkowników mediów społecznościowych zapewnił też indaHash - międzynarodowa platforma do automatyzacji współpracy z digital influencerami.
Dołącz do dyskusji: Setki pustych talerzy w akcji UNICEF z Magdaleną Różczką i Tomaszem Jakubiakiem