„Siła odruchu" w kampanii promującej sport (wideo)
W telewizji, kinach, internecie i na outdoorze ruszyła kampania społeczna promująca uprawianie sportu. Akcję - organizowaną przez Ministerstwo Sportu i Turystyki - przygotowały i realizują firmy Fabryka Komunikacji Społecznej i Mediasense.
Kampania rozpoczęta właśnie pod hasłem „Siła odruchu” ma na celu zmienienie stereotypów mówiących, że sport to zajęcie czasochłonne i wyczerpujące. Akcja podkreśla, że sport daje siłę i sprawia przyjemność, co można zauważyć, jak tylko zacznie się go uprawiać.
Przekaz - skierowany do osób dorosłych - zachęca do uprawiania sportu w rytmie trzy razy w tygodniu po pół godziny. Akcja rusza właśnie teraz, ponieważ w okresie jesienno-zimowym spada poziom aktywności wśród Polaków.
Kampania obejmuje telewizję (największe stacje), kina (sieć Cinema City), internet (reklamy na portalach Interia.pl, O2.pl i NK.pl, serwis silaodruchu.pl, działania na Facebooku), outdoor (ponad 70 nośników wielkoformatowych w całym kraju) oraz dwie imprezy plenerowe (towarzyszące masowym wydarzeniom sportowym na początku października Warszawie).
Akcję na zlecenie Ministerstwa Sportu i Turystyki przygotowały agencja Fabryka Komunikacji Społecznej (kreacja i strategia ATL i BTL, działania public relations) oraz dom mediowy Mediasense (zakup mediów).
Dołącz do dyskusji: „Siła odruchu" w kampanii promującej sport (wideo)
jak dla mnie bomba,
prosty przekaz,
i nawet niewiele wymagaja ruchu ode mnie,
powiem prostu, jak sie w to wgłębiłem, a wiem o tym od jakiegoś tygodnia to zacząłem biegac, po 10latach od nowa
i bylo mi to bardzo potrzebne