SMG Polska zamiast Initiative Warszawa będzie pracować dla Storck Polska
SMG Polska zwyciężył w przetargu na obsługę mediową firmy Storck Polska, producenta takich marek słodyczy, jak Merci, Nimm2 i Knoppers. Tym samym marketer kończy współpracę z Initiative Warszawa.
Procedury przetargowe, koordynowane przez firmę audytorską Media Strategy, rozpoczęły się w październiku ub.r. Liczby i nazw uczestników postępowania nie ujawniono. Wiadomo jedynie, że obsługi budżetu klienta bronił dom mediowy Initiative Warszawa.
- SMG Polska udowodniła w przetargu, że rozumie nasz biznes, a strategia, którą otrzymaliśmy od naszej nowej agencji, odpowiadała na cele jakie sobie stawiamy - mówi Joanna Chmielewka-Michalczyk, dyrektor marketingu Storck Polska.
SMG będzie planować i kupować wszystkie media dla takich marek jak m.in. Toffifee, Merci, Nimm2 i Knoppers. Współpraca rozpoczyna się od zaplanowania i realizacji kampanii na luty br. Wartość oraz okres obowiązywania kontraktu nie zostały ujawnione.
W okresie od stycznia do października 2015 roku Storck Polska wydał na reklamę swoich produktów w mediach pozainternetowych 38,33 mln zł (cennikowo, według Kantar Media).
Initiative Warszawa obsługiwał mediowo firmę Storck Polska od 2011 roku. Wtedy w przetargu pokonał m.in. Optimum Media OMD, poprzedni dom mediowy tego producenta słodyczy.
Dołącz do dyskusji: SMG Polska zamiast Initiative Warszawa będzie pracować dla Storck Polska