Sonda uliczna reklamuje „Wielką loterię” Providenta (wideo)
28 sierpnia ruszyła loteria promująca firmę pożyczkową Provident. Akcję, przygotowaną przez agencję Albedo Marketing, wspiera kampania reklamowa realizowana przez firmy White Rabbit i OMD.
W „Wielkiej loterii” Providenta może wziąć udział każdy, kto do 1 października podpisze z tą firmą umowę pożyczkową. Po wysłaniu SMS-a na numer 4305 zyskuje się szansę na nagrodę pieniężną. Codziennie losowanych jest 140 nagród po 50 zł, a w finale do zdobycia jest 10 nagród głównych o wartości 24 tys. zł.
Koncepcję akcji przygotowała agencja Albedo Marketing.
Loterię wspiera kampania reklamowa, w której spoty są utrzymane w konwencji sondy ulicznej - przechodniom zadawane jest pytanie, co zrobiliby z wygraną. Działania są prowadzone w telewizji, radiu, prasie, internecie oraz BTL-u.
Kreację kampanii przygotowała agencja White Rabbit, a za dobór mediów odpowiada dom mediowy OMD.
Dołącz do dyskusji: Sonda uliczna reklamuje „Wielką loterię” Providenta (wideo)