SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Spot Budweisera przed T-Mobile, McDonald's i Always wygrywa reklamowy Super Bowl (Top 10)

Spot „Lost Dog” piwa Budweiser zwyciężył w rankingu najbardziej angażujących reklam nadanych przy tegorocznym Super Bowl, powtarzając sukces swojego poprzednika „Puppy Love” z 2014 r. Na kolejnych miejscach znalazły się reklamy marek T-Mobile, McDonald's i Always.

Kadr z reklamy „Lost Dog” piwa BudweiserKadr z reklamy „Lost Dog” piwa Budweiser

Zwycięstwo reklamy „Lost Dog” potwierdziły dwa największe serwisy zajmujące się badaniem internetowej aktywności odbiorców wokół reklam nadawanych przy Super Bowl - iSpot.tv oraz Unruly.

Spot Budweisera tematycznie nawiązuje do „Puppy Love”, reklamy marki pokazanej przy Super Bowl rok temu, która także została uznana za najlepszą produkcję reklamową towarzyszącą transmisji z ubiegłorocznej imprezy.

„Lost Dog” zebrał ponad 14 proc. internetowej aktywności odbiorców, został obejrzany w internecie prawie 50 mln razy, sprowokował też prawie 2,5 mln reakcji użytkowników w serwisach społecznościowych. Na drugiej pozycji znalazła się reklama T-Mobile z Kim Kardashian w roli głównej, trzecia lokata przypadła spotowi „Pay with Lovin” reklamującemu McDonalda.

10 najbardziej angażujących reklam pokazanych przy Super Bowl 2015 (wg danych iSpot.tv):

1. Budweiser: Lost Dog
aktywność online: 14,11 proc.
odsłony online: 49,9 mln
reakcje w mediach społecznościowych: 2,4 mln


2. T-Mobile: Kim's Data Stash
aktywność online: 7,91 proc.
odsłony online: 17,6 mln
reakcje w mediach społecznościowych: 367,2 tys.


3. McDonald's: Pay with Lovin
aktywność online: 5,45 proc.
odsłony online: 9,7 mln
reakcje w mediach społecznościowych: 428 tys.


4. Always: Like a Girl
aktywność online: 5,41 proc.
odsłony online: 3,8 mln
reakcje w mediach społecznościowych: 526,6 tys.


5. Bud Light: Real Life PacMan #UpForWhatever
aktywność online: 3,71 proc.
odsłony online: 16,2 mln
reakcje w mediach społecznościowych: 275,7 tys.


6. Universal Pictures: Minions Super Bowl 2015
aktywność online: 3,30 proc.
odsłony online: 10,9 mln
reakcje w mediach społecznościowych: 651,5 tys.


7. Universal Pictures: Furious 7 Super Bowl 2015
aktywność online: 2,57 proc.
odsłony online: 5,5 mln
reakcje w mediach społecznościowych: 704,4 tys.


8. Snickers: The Brady Bunch
aktywność online: 2,49 proc.
odsłony online: 13,7 mln
reakcje w mediach społecznościowych: 261,1 tys.


9. Coca-Cola: Big Game
aktywność online: 2,33 proc.
odsłony online: 3,7 mln
reakcje w mediach społecznościowych: 156,6 tys.


10.  Universal Pictures: Jurassic World Super Bowl 2015
aktywność online: 1,75 proc.
odsłony online: 5,7 mln
reakcje w mediach społecznościowych: 251,1 tys.

Dołącz do dyskusji: Spot Budweisera przed T-Mobile, McDonald's i Always wygrywa reklamowy Super Bowl (Top 10)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl