Sprzedaż „Poradnika Domowego” spadła o 74 tys. egz. Ranking miesięczników poradnikowych
W kwietniu br. pozycję lidera sprzedaży ogółem wśród miesięczników poradnikowych zajęła „Kobieta i Życie”. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mogła „Olivia”, a najwięcej stracił „Poradnik Domowy”.
Jak wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl, sprzedaż ogółem „Kobiety i Życia” (Wydawnictwo Bauer) w kwietniu 2016 roku wyniosła 364 955 egz. W porównaniu do kwietnia 2015 roku zwiększyła się ona o 3,13 proc.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Drugą lokatę zajął „Świat Kobiety” (Wydawnictwo Bauer). Wynik tego miesięcznika uplasował się na poziomie 329 638 egz., po wzroście o 1,60 proc.
Trzeci był miesięcznik „Dobre Rady” (Grupa Burda). Jego wynik sprzedażowy zmniejszył się o 5,97 proc. do 297 489 egz.
Oczko niżej uplasował się „Poradnik Domowy” (Edipresse Polska), którego sprzedaż zmalała o 26,97 proc. do 201 524 egz. Jednocześnie był to największy spadek w zestawieniu.
Największym wzrostem sprzedaży pochwalić się z kolei mogła „Olivia” (Wydawnictwo Bauer), która w rankingu była przedostatnia. Jej wynik zwiększył się o 9,74 proc. do 158 723 egz.
Wirtualnemedia.pl |
kwiecień |
Dynamika |
|||||
ZKDP |
2016 |
2015 |
|||||
Tygodniki |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
W proc. |
Kobieta i Życie |
439 719 |
364 955 |
364 955 |
459 952 |
353 881 |
353 881 |
3,13% |
Świat Kobiety |
429 905 |
329 638 |
329 638 |
459 848 |
324 434 |
324 434 |
1,60% |
Dobre Rady |
399 000 |
297 489 |
297 489 |
452 000 |
316 368 |
316 368 |
-5,97% |
Poradnik Domowy |
299 400 |
201 524 |
201 524 |
378 771 |
275 930 |
275 930 |
-26,97% |
Claudia |
275 871 |
178 653 |
178 653 |
312 000 |
179 033 |
179 033 |
-0,21% |
Olivia |
259 978 |
158 843 |
158 723 |
224 979 |
144 637 |
144 637 |
9,74% |
Cała Ty |
190 000 |
102 876 |
102 876 |
230 000 |
127 946 |
127 946 |
-19,59% |
W kwietniu br. w porównaniu do poprzedniego miesiąca największym wzrostem sprzedaży ogółem wśród miesięczników poradnikowych, wynoszącym 24,47 proc., pochwalić się mogła „Olivia”. W tym ujęciu najwięcej stracił natomiast tytuł „Cała Ty” (Phoenix Press) - było to 17,44 proc.
Wirtualnemedia.pl |
2016 |
Dynamika |
|||||
ZKDP |
kwiecień |
marzec |
|||||
Tygodniki |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
W proc. |
Kobieta i Życie |
439 719 |
364 955 |
364 955 |
434 935 |
348 538 |
348 538 |
4,71% |
Świat Kobiety |
429 905 |
329 638 |
329 638 |
394 939 |
294 158 |
294 158 |
12,06% |
Dobre Rady |
399 000 |
297 489 |
297 489 |
399 000 |
264 029 |
264 029 |
12,67% |
Poradnik Domowy |
299 400 |
201 524 |
201 524 |
341 500 |
231 880 |
231 880 |
-13,09% |
Claudia |
275 871 |
178 653 |
178 653 |
300 590 |
162 165 |
162 165 |
10,17% |
Olivia |
259 978 |
158 843 |
158 723 |
224 940 |
127 523 |
127 523 |
24,47% |
Cała Ty |
190 000 |
102 876 |
102 876 |
193 500 |
124 611 |
124 611 |
-17,44% |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: Sprzedaż „Poradnika Domowego” spadła o 74 tys. egz. Ranking miesięczników poradnikowych