SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Starcom kontynuuje współpracę z Lindt & Sprüngli Polska

Dom mediowy Starcom wygrał przetarg na obsługę producenta słodyczy Lindt& Sprüngli w obszarze strategii komunikacji oraz planowania i zakupu mediów. Marketer kontynuuje tym samym współpracę rozpoczętą z agencją w 2015 roku.

W postępowaniu przetargowym wzięły udział łącznie trzy agencje mediowe, ich nazw nie podano. Koordynacją przetargu zajmowała się firma audytorska Media Strategy.

Starcom w dalszym ciągu zajmować się będzie planowaniem i zakupem wszystkich mediów do kampanii reklamowych produktów Lindt & Sprüngli na polskim rynku.

- Zaproponowana przez Starcom strategia komunikacyjna najlepiej odpowiadała na cele biznesowe naszej firmy. Łączyła sprawdzone już w budowaniu marki podejście komunikacyjne z nowymi pomysłami, które powinny przybliżyć polskiemu konsumentowi brand Lindt poprzez submarki Lindor i Excellence - komentuje Beata Kłęk, marketing director w Lindt & Sprüngli Polska.

Strony nie podają wartości oraz czasu obowiązywania kontraktu.

W 2015 roku Starcom przejął obsługę mediową Lindt & Sprüngli Polska od Maxusa (dziś Wavemaker).

 

Dołącz do dyskusji: Starcom kontynuuje współpracę z Lindt & Sprüngli Polska

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl