Subway pierwszy raz od 15 lat zmienia logo (wideo)
Sieć restauracji fast food Subway wprowadza nowy symbol i logo. Zacznie ono obowiązywać we wszystkich krajach w 2017 roku.
Ostatni rebranding firma przeprowadziła w 2001 roku. Od wielu miesięcy prowadzi prace nad ulepszeniem marki. Najpierw wprowadzono zmiany w menu (dodano nowe dania z kurczaka wzbogacając tzw. ofertę premium), potem utworzono zespół Subway Digital, który odpowiada m.in. za strategię marki w internecie. Zmiana logo jest kolejnym krokiem w ulepszaniu marki i jej wizerunku.
Stare logo wykorzystywało pogrubiony font. Nowe jest bardziej minimalistyczne, pozostawiono jednak w nim strzałki przy literkach „s” i „y”. Teraz zostały uproszczone.
Zmienione logo ma oddawać ideę marki – przede wszystkim symbolizować możliwość wyboru, jaki w restauracjach Subway mają ich klienci.
Nowe logo Subway zaprezentowano w dwóch spotach reklamowych, które wyemitowano po raz pierwszy na antenie NBC oraz w internecie, głównie w social mediach w trakcie ceremonii otwarcia Igrzysk Olimpijskich w Rio De Janeiro w piątek.
30-sek klipy „Clean State” i „Everyone” podkreślają m.in. rolę marki Subway w poszukiwaniach lepszej jakości oraz zwracają uwagę na postawę życiową, którą określać ma hashtag #SearchForBetter.
Zostanie ono wprowadzone we wszystkich lokalach i materiałach promocyjnych firmy na całym świecie w 2017 roku.
Dołącz do dyskusji: Subway pierwszy raz od 15 lat zmienia logo (wideo)