SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Sylwia Przetak i Magdalena Dąbkowska w nowej kampanii Link4

Ruszyła nowa kampania ubezpieczyciela Link4. Światowe hity Cher i Vengaboys w nowej odsłonie prezentują wokalistki Sylwia Przetak i Magdalena Dąbkowska.

Spot rozpoczyna się od stłuczki. Nieprzyjemna sytuacja, ale tańczące na ogromnych billboardach dziewczyny uspokajają, że nerwy są niepotrzebne. Wystarczy zadzwonić do Link4, aby skorzystać z Ochrony Zniżki z ubezpieczeniem OC lub OC i AC. Tak prezentuje się pierwsza reklama, która otwiera nową kampanię.

- Przebojowa formuła reklamy w nietuzinkowy sposób zachęca do skorzystania z naszej oferty. W tym przypadku znany hit ma silniejsze oddziaływanie niż wiele słów i suchych informacji. Nasze reklamy nie tylko wpadają w ucho, ale jest to też bardzo efektywny format. Kampanie Link4 były już kilkukrotnie wyróżnione prestiżową nagrodą Effie. Statuetki przyznawane są przez jury złożone z najwybitniejszych ekspertów w branży i honorują rozwiązania marketingowe wyróżniające się efektywnością i wynikami biznesowymi – podkreśla Patrycja Kotecka, członek zarządu LINK4.

Link4 w nowych kampaniach promuje swój najnowszy produkt Ochronę Zniżki oraz przypomina swój sztandarowy i uznany na rynku produkt - pakiet OC oferowany wraz z Programem Pomocy z Samochodem Zastępczym oraz Assistance Opony.

Reklama Link4 kręcona w Warszawie

Realizacja reklamy odbywała się zarówno plenerze, jak i w studiu. Ujęcia w mieście nagrywano w Warszawie. Specjalnie na potrzeby planu zamknięto nawet jedną z ulic i wstrzymano ruch w centrum miasta. Zdjęcia w hali kręcono z udziałem wokalistek Sylwii Przetak i Magdaleny Dąbkowskiej.

Sylwia Przetak to laureatka wielu muzycznych festiwali, dla której to kolejny już udział w reklamie Link4. Z kolei debiutująca w tej roli Magdalena Dąbkowska to 22-letnia wokalistka związana jest z Teatrem Studio Buffo, studiuje w Warszawskiej Akademii Teatralnej, a widzowie znają ją m.in. z serialu ,,Brzydula”  i programu ,,The Voice of Poland”.

Panie spotkały się najpierw w studiu i nagrały wspólnie swoją wersję przeboju Cher "It’s In His Kiss" (Shoop Shoop Song).

Śpiewające reklamy to sprawdzony format Link4. Wcześniej marka angażowała do swoich kampanii wokalistkę Kasię Moś.

-  Zawsze staramy się wyprowadzać nowe przeboje i oryginalne pomysły. Sięgamy też po nowe twarze. Teraz do zespołu dołączyła Magda, która na castingu wypadła świetnie, co potwierdziła później na planie zdjęciowym. Razem z Sylwią, z którą współpracujemy kolejny raz, obie tworzą porywający duet. Ich głosy i kreacje są rewelacyjne. Mamy nadzieję, że zaprezentowane reklamy znów spotkają się z uznaniem naszych klientów - mówi Joanna Talaśka, dyrektor komunikacji marketingowej Link4.

Nowe reklamy można oglądać od 9 października. Prezentowane są w telewizji, internecie oraz w mediach społecznościowych.

Realizację nowej kampanii powierzono agencji kreatywnej Brasil. Spoty powstały we współpracy z kolektywem reżyserskim Państwo Rodzeństwo.

Dołącz do dyskusji: Sylwia Przetak i Magdalena Dąbkowska w nowej kampanii Link4

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
X
Ten format tworzyła Kasia Moś (ze wsparciem The Chance). Kropka.
odpowiedź
User
dlg
Moś dawno już nie było. Były takie dwie inne potem.
odpowiedź
User
Jacek
co jom trafia? szczawnica?
odpowiedź