Syzygy Warsaw rozpoczyna internetową obsługę marek Whirlpool Polska
Agencja Syzygy Warsaw wygrała przetarg na obsługę w internecie wszystkich marek z portfolio grupy Whirlpool Polska, producenta i dostawcy dużego sprzętu AGD.
Agencja zajmie się kompleksową obsługą strategiczno-kreatywną w internecie marek Whirlpool, Hotpoint oraz Indesit.
Jak mówi Beata Trzcińska, brand&digital team leader w Grupie Whirlpool Syzygy Warsaw przygotowała koncepcję, która najbardziej odpowiada obecnym potrzebom firmy. - Zależy nam na zintegrowanej komunikacji marketingowej, gdzie działania online komplementarnie wspierają inne kanały komunikacji i sprzedaży i konsekwentnie budują wizerunek marek wśród konsumentów - opisuje Trzcińska.
Do przetargu zaproszono jeszcze pięć agencji, ich nazw nie ujawniono. Nie podano też okresu trwania umowy między Grupą Whirlpool a Syzygy.
Dołącz do dyskusji: Syzygy Warsaw rozpoczyna internetową obsługę marek Whirlpool Polska