SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Szlachetna Paczka” najlepsza w konkursie Kampania Społeczna Roku 2010

Główną nagrodę w konkursie Kampania Społeczna Roku 2010 zdobyła akcja „REAL’na Pomoc. Szlachetna Paczka 2010”. W pozostałych kategoriach wyróżniono 10 innych akcji.

„REAL’na Pomoc. Szlachetna Paczka 2010” została uznana za najlepszą w kategorii inicjatywy obywatelskie konkursu Kampania Społeczna Roku 2010. W ramach akcji Jerzy Dudek namówił piłkarzy Realu Madryt, by wspólnie przygotowali pomoc dla ubogiej polskiej rodziny, a następnie wystąpił w spocie promującym tę inicjatywę. Dzięki temu zaangażowało się w nią 6 tys. wolontariuszy i 120 tys. darczyńców, a pomoc dotarła do ponad 8 tys. rodzin żyjących poniżej progu ubóstwa w całej Polsce. Kampanię zrealizowało krakowskie Stowarzyszenie Wiosna we współpracy z agencją reklamową Opus B i firmą Tango Production. Autorzy kampanii otrzymali 10 tys. zł.

Z kolei nagrody w kategorii inicjatywy lokalne i czeki na 2,5 tys. zł przyznano kampaniom „RoweRowe piątki” i „Motocykl ratunkowy dla Rybnika”. Spośród inicjatyw społecznych firm doceniono akcje „Milka. Razem dla Tatr” „Mam SM” firmy Hill & Knowlton Poland. Natomiast zwycięzcą w kategorii inicjatywy instytucji publicznych okazała się kampania „Jesteś sprawcą, jesteś ofiarą” Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad.

Ponadto przyznano wyróżnienia pięciu innym kampaniom: „Rak’n’Roll. Wygraj życie”, „Nawet po rozwodzie jesteście mi potrzebni oboje”, „Mały procent - wielka sprawa”, „Życie czeka” oraz „Windows 7 spełnia 7 życzeń podopiecznych Fundacji Mam Marzenie”.

Konkurs Kampania Społeczna Roku - w którym nagradzane są najlepsze kampanie promujące działanie na rzecz wspólnego dobra przy wykorzystaniu narzędzi reklamowych i public relations - od trzech lat organizuje Fundacja Komunikacji Społecznej i serwis kampaniespoleczne.pl. W tym roku do konkursu w 8 kategoriach zgłoszono 70 projektów.
 

Dołącz do dyskusji: „Szlachetna Paczka” najlepsza w konkursie Kampania Społeczna Roku 2010

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl