T‑Mobile sprzedaje smartfony bez abonamentu, w reklamach Dorota Wellman (wideo)
Sieć T‑Mobile Polska wprowadziła do sprzedaży smartfony dla użytkowników taryf nieabonamentowych oraz klientów innych telekomów. Wspiera to kampania reklamowa z udziałem Doroty Wellman.
W ofercie jest obecnie dostępnych kilkanaście smartfonów (marek Alcatel, Huawei, Motorola, myPhone, Nokia, Samsung i Sony Xperia), a także 55-calowy telewizor Samsung UHD
Mogą je kupować wszyscy użytkownicy ofert T-Mobile skierowanych do klientów prywatnych. W przypadku płatności ratami (cena jest podzielona na 10 lub 20 równych rat) urządzenie należy kupić w punkcie stacjonarnym sieci. Oferta ratalna jest realizowana przez T‑Mobile bez pośrednictwa banków.
Natomiast jeśli użytkownik chce zapłacić całą cenę od razu, może zrealizować transakcję także poprzez serwis internetowy T-Mobile.
Oferta jest też dostępna dla klientów innych sieci, przy czym w przypadku płatności ratalnej będą musieli zapłacić więcej rat: cztery z 20 lub dwie z 10 (pozostałe raty płatne będą od kolejnego miesiąca po podpisaniu umowy).
Ofertę będzie wspierać kampania reklamowa pod hasłem „Smartfoneria bez abonamentu”. Reklamy, w których występuje dziennikarka Dorota Wellman, oprócz informowania o samej promocji podkreślają, że pracownicy sklepów T‑Mobile pomagają klientom w wyborze odpowiednich telefonów
W osobnych spotach reklamowane są modele Huawei P smart 2019, Huawei P20 Pro oraz Nokią 5.1 Plus.
Działania reklamowe zaplanowano w radiu, telewizji, internecie oraz na outdoorze. W telewizji akcja rozpocznie się w najbliższy czwartek.
Kreację kampanii przygotował departament zarządzania marką T-Mobile Polska wspólnie z agencją FCB Bridge2Fun. Za działania w internecie odpowiada agencja VML Poland, za materiały BTL - agencja ARC Worldwide, a za planowanie i zakup mediów - dom mediowy Mindshare Polska.
Dołącz do dyskusji: T‑Mobile sprzedaje smartfony bez abonamentu, w reklamach Dorota Wellman (wideo)