SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Japońskie śniadanie w kampanii parówek Tarczyński z szynki i kurczaka (wideo)

Rozpoczęła się kampania reklamująca parówki marki Tarczyński z szynki i kurczaka. Akcja jest realizowana pod hasłem „Jesz lepiej, żyjesz lepiej”.

Spot z kampanii pokazuje, jak Japończyk podaje swoim dzieciom na śniadanie parówki Tarczyński. Reklam podkreśla, że zawierają one 90-95 proc. mięsa, natomiast nie zawierają fosforanów. W kampanii są opisywane jako „zdaniem wielu najbardziej pożywne parówki na świecie”.

Reklama prezentuje dwa rodzaje parówek Tarczyński: z szynki i kurczaka. Kończy się hasłem głównym marki „Jesz lepiej, żyjesz lepiej”.

Jednocześnie trwa akcja reklamowa, w której promowane są kabanosy Tarczyński Exclusive. W spocie występują gwardziści stojący na warcie przed Buckingham Palace.

 

Kilka la temu w reklamach kabanosów Tarczyński wystąpili Japończyk i Włoch. Natomiast trzy lata temu w kampanii tych produktów pokazano Wikingów.

Działania reklamowe produktów Tarczyński obejmują m.in. telewizję oraz internet.

Dołącz do dyskusji: Japońskie śniadanie w kampanii parówek Tarczyński z szynki i kurczaka (wideo)

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
gosc
Ja mam pytanie.Skoro w tych parowkach jest AŻ 93 czy 95% mięsa to c o jest w innych wyrobach,gips cement czy inne badziewie?
0 0
odpowiedź