„Tele Tydzień” sprzedaje już tylko 780 tys. egz. (raport o tygodnikach telewizyjnych)
W maju 2015 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników telewizyjnych był „Tele Tydzień”. Wszystkie tytuły zanotowały spadki sprzedaży, a najwięcej stracił „Program TV”.
Średnia sprzedaż ogółem „Tele Tygodnia” (Wydawnictwo Bauer) w maju br. uplasowała się na poziomie 781 659 egz., co oznacza spadek względem maja ub.r. o 9,01 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Drugą lokatę zajął inny tygodnik Wydawnictwa Bauer - „To & Owo”, którego średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie zmniejszyła się o 5,98 proc. i ustabilizowała się na poziomie 338 550 egz.
Podium zamyka „Kurier TV” (Wydawnictwo Bauer). Jego średni wynik w maju 2015 roku wyniósł 175 798 egz., po spadku o 6,87 proc. Warto dodać, że dotychczasowa redaktor naczelna „Kuriera TV” (oraz „Super TV” i „Tele Maxa”) Agnieszka Trojanowicz od kwietnia br. została nową redaktor naczelną „Tele Tygodnia” i „Świata Seriali” (więcej na ten temat).
Na ostatnim (czwartym) miejscu sklasyfikowany został magazyn „Program TV” (Oficyna Wydawnicza „Press - Media”). Średnia sprzedaż ogółem tego pisma zmniejszyła się o 13,98 proc. i wyniosła 90 965 egz. Jednocześnie był to największy spadek w zestawieniu.
Wirtualnemedia.pl |
maj |
|||||
ZKDP |
2015 |
2014 |
||||
Tytuł |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Tele Tydzień |
1 054 902 |
782 659 |
781 659 |
1 195 146 |
860 978 |
859 078 |
To & Owo |
511 237 |
338 550 |
338 550 |
541 243 |
360 064 |
360 064 |
Magazyn Telewizyjny Kurier TV |
264 728 |
175 798 |
175 798 |
271 447 |
188 769 |
188 769 |
Program TV |
191 758 |
111 902 |
90 965 |
211 743 |
128 808 |
105 749 |
W maju br. w porównaniu do poprzedniego miesiąca również wszystkie tygodniki telewizyjne zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił „Program TV” - było to 2,72 proc.
Wirtualnemedia.pl |
2015 |
|||||
ZKDP |
maj |
kwiecień |
||||
Tytuł |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Tele Tydzień |
1 054 902 |
782 659 |
781 659 |
1 088 886 |
802 432 |
801 432 |
To & Owo |
511 237 |
338 550 |
338 550 |
523 323 |
346 554 |
346 554 |
Magazyn Telewizyjny Kurier TV |
264 728 |
175 798 |
175 798 |
277 479 |
179 578 |
179 578 |
Program TV |
191 758 |
111 902 |
90 965 |
195 719 |
114 979 |
93 505 |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: „Tele Tydzień” sprzedaje już tylko 780 tys. egz. (raport o tygodnikach telewizyjnych)