Telewizyjna kampania społeczna 'Nie wszystko da się naprawić później'
Ruszyła telewizyjna odsłona społecznej kampanii Stowarzyszenia Dystrybutorów Części Motoryzacyjnych "Nie wszystko da się naprawić później", przygotowana przez Fabrykę Komunikacji Społecznej i poruszająca problem nieregularnie wykonywanych przeglądów samochodowych.
Fabryka Komunikacji Społecznej po raz drugi realizuje kampanię telewizyjną Stowarzyszenia Dystrybutorów Części Motoryzacyjnych. Spot reklamowy będzie emitowany od 8 września w TVP1 oraz TVP2.
Kampania uświadamia, że aby ustrzec siebie oraz innych
użytkowników ruchu drogowego przed niebezpieczeństwem, niezbędne są
profilaktyczne wizyty w warsztacie, co najmniej dwa razy w
roku.
W tym roku Fabryka jest również odpowiedzialna za kreację i
realizację kampanii outdoorowej tej kampanii.
Dołącz do dyskusji: Telewizyjna kampania społeczna 'Nie wszystko da się naprawić później'