SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Telewizyjna kampania społeczna 'Nie wszystko da się naprawić później'

Ruszyła telewizyjna odsłona społecznej kampanii Stowarzyszenia Dystrybutorów Części Motoryzacyjnych "Nie wszystko da się naprawić później", przygotowana przez Fabrykę Komunikacji Społecznej i poruszająca problem nieregularnie wykonywanych przeglądów samochodowych.

Fabryka Komunikacji Społecznej po raz drugi realizuje kampanię telewizyjną Stowarzyszenia Dystrybutorów Części Motoryzacyjnych. Spot reklamowy będzie emitowany od 8 września w TVP1 oraz TVP2.

Kampania uświadamia, że aby ustrzec siebie oraz innych użytkowników ruchu drogowego przed niebezpieczeństwem, niezbędne są profilaktyczne wizyty w warsztacie, co najmniej dwa razy w roku.

W tym roku Fabryka jest również odpowiedzialna za kreację i realizację kampanii outdoorowej tej kampanii.

Dołącz do dyskusji: Telewizyjna kampania społeczna 'Nie wszystko da się naprawić później'

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl