The Digitals promuje Bank Pekao SA w social media
Agencja interaktywna The Digitals od końca ub.r. zajmuje się obsługą Banku Pekao SA w internetowych serwisach społecznościowych. Komunikacja jest prowadzona pod hasłem „Od ponad 85 lat Klienci lubią to”.
Współpraca obejmuje stałą obsługę bieżącą kont Banku Pekao SA na Facebooku, YouTube i Google+, realizowanie akcji specjalnych, prowadzenie działań reklamowych mających na celu pozyskanie bazy fanów, realizację konkursów oraz tworzenie i obsługę aplikacji. Komunikacja jest prowadzona pod hasłem „Od ponad 85 lat Klienci lubią to”.
W najbliższym czasie na Facebooku uruchomiona zostanie aplikacja konkursowa „Rodzinne pamiątki”, a w kolejnych miesiącach m.in. działania związane z Przystankiem Woodstock, a także z piłkarską Ligą Mistrzów (której sponsorem jest Grupa UniCredit kontrolująca bank).
Umowa została zawarta na rok. Nie ujawniono, które inne agencje starały się o to zlecenie.
Dołącz do dyskusji: The Digitals promuje Bank Pekao SA w social media