„Trawienie to nie udręka” w bożonarodzeniowym spocie Travisto (wideo)
Trwa bożonarodzeniowa kampania reklamowa suplementu diety Travisto (produkowanego przez Aflofarm Farmacja Polska) wspierającego trawienie i zdrowie układu pokarmowego.
W spocie pokazywany jest posiłek bożonarodzeniowy przy suto zastawionym stole. Mim pokazuje związane z trawieniem dolegliwości, a śpiewana piosenka opowiada o tym, że przeciwdziała im Travisto.
Reklama kończy się sloganem „…t trawisz to!”, który jest hasłem głównym marki Travisto.
Kampania jest realizowana m.in. w telewizji. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom.
Aflofarm Farmacja Polska to zdecydowanie największy reklamodawca w naszym kraju. Według danych Kantar Media od stycznia do października br. cennikowe wydatki reklamowe firmy w mediach pozainternetowych wyniosły 1,73 mld zł, o 10,5 proc. więcej niż rok wcześniej.
Dołącz do dyskusji: „Trawienie to nie udręka” w bożonarodzeniowym spocie Travisto (wideo)