SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

“Trudne sprawy” zyskały 500 000 widzów. Nie dają szans konkurencji

Trzeci sezon serialu paradokumentalnego “Trudne sprawy” śledzi o około 500 tys. widzów więcej niż nadawana rok temu pierwsza seria. Polsat w czasie pokazywania produkcji jest zdecydowanym liderem rynku.

“Trudne sprawy” oglądać można w Polsacie w dni powszednie o 14.45. Jak wynika z danych Nielsen Audience Measurement dla Wirtualnemedia.pl, po dwóch i pół tygodniach emisji nowych odcinków ich średnia oglądalność wyniosła 1,72 mln widzów, co dało stacji 26,17 proc. udziału w grupie 4+ i 29,38 proc. w 16-49.

W analogicznym okresie ub.r., gdy “Trudne sprawy” dopiero debiutowały na antenie ich widownia wynosiła 1,26 mln osób, a udział Polsatu plasował się na poziomie 20,48 proc.

>>> “Pamiętniki z wakacji 2” pomagają Polsatowi

W paśmie nadawania serialu Polsat jest zdecydowanym liderem rynku telewizyjnego. Drugie miejsce z udziałem na poziomie 14,05 proc. w grupie 4+ zajęła stacja TVN, nadająca wtedy powtórki „Detektywów” i „W11”. Dalej znalazły się: TVP1 (11,25 proc.; m.in. seriale, „Wiadomości”, „Jaka to melodia?”) i TVP2 (7,36 proc., m.in. „Tancerze”, „M jak miłość” i „Chłopi”). Identyczna kolejność stacji była w grupie komercyjnej, ale tam udział Polsatu był ponad razy wyższy niż wynik TVN.


Format oglądają głównie kobiety
(64 proc. widowni), osoby w wieku od 10 do 15 lat po pięćdziesiątce, mieszkańcy wsi, małych i średnich miast oraz widzowie z wykształceniem podstawowym, którzy stanowią 62 proc. widowni.

>>> “Ukryta prawda” TVN wygrywa z “Dlaczego ja?”

“Trudne sprawy” to jeden z trzech formatów paradokumentalnych Polsatu obok “Dlaczego ja?” i “Pamiętników z wakacji”.
 


Widownia serialu “Trudne sprawy”

TopWszyscy 4+16-49
DataAMRSHR %SHR %
12-03-20121 935 05528,44%31,35%
28-02-20121 864 14625,37%26,58%
01-03-20121 803 71026,21%30,78%
06-03-20121 757 19927,46%28,13%
08-03-20121 719 68225,96%30,98%


Oglądalność produkcji na tle konkurencji

StacjaWszyscy 4+16-49
AMRSHR %SHR %
Polsat-Trudne...1 722 43226,17%29,38%
TVN925 62314,05%13,52%
TVP 1741 29111,25%7,09%
TVP 2485 0517,36%6,29%


Profil widowni serialu

  ADH %AFF
PłećMężczyźni35,96%75
Kobiety64,04%123
Wiek 4-93,69%62
 10-156,76%101
16 - 194,69%86
20 - 244,89%63
25 - 295,52%62
30 - 347,01%85
35 - 396,79%92
40 - 445,54%85
45 - 496,14%92
50 - 5411,05%138
55 - 598,41%108
6029,50%143
Wlk. miastaWieś43,28%110
< 50 tys.28,59%122
50-100 tys.8,82%106
100-200 tys.7,67%100
> 200 tys.11,65%55
ZawódTop management2,53%26
Pracownicy średniego szczebla7,62%49
Pracownicy fizyczni i rolnicy20,06%106
Emeryci38,64%153
Inni31,16%102
WykształceniePodstawowe61,71%153
Średnie23,92%74
Wyższe3,92%27
Inne10,45%83


 

Dołącz do dyskusji: “Trudne sprawy” zyskały 500 000 widzów. Nie dają szans konkurencji

8 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
lolek
masakra, ten program lekko mowiac, jest malo ambitny
odpowiedź
User
aver
a mi się tam podoba, jak jestem w domu i mam czas o tej porze to oglądam :)
odpowiedź
User
Rentier
Biorac pod uwage affinity, to serial dociera do emerytek w malych miastach z podstawowym wyksztalceniem. Utrwala to grupe celowa Polsatu.
odpowiedź