SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Trzy miliony widzów lodowego show TVP2

Drugą edycję programu "Gwiazdy tańczą na lodzie" oglądało średnio3,02 mln osób. Jesienna odsłona formatu przyciągnęła blisko 1,5miliona widzów więcej. Mimo spadku oglądalności, TVP 2 z blisko 23proc. udziałem w rynku była w paśmie emisji widowiska stacjąpierwszego wyboru.

Największą oglądalność miał finał programu wyemitowany 23 maja.Zobaczyło go średnio 3,46 mln osób, dając stacji 26,91 proc.udziału w rynku (część 1- 3,1 mln i 24,25 proc. udziału, część 2-3,48mln i 25,61 proc. udziału , część 3- 3, 81 mln widzów i 33,19proc. udziału) - wynika z danych AGB NMR przygotowanych dla portaluWirtualnemedia.pl.

GTNLGrupa 4+Grupa 4+(16 - 49)
DataAMRSHR %SHR %
07.03.2008324268124,10%16,39%
14.03.2008308768022,61%16,82%
28.03.2008327966623,32%17,17%
04.04.2008313460222,60%15,81%
11.04.2008279938820,69%14,36%
18.04.2008270827119,03%14,07%
25.04.2008282167420,97%13,82%
02.05.2008270337321,29%15,98%
09.05.2008291117822,82%17,11%
16.05.2008292393923,51%15,13%
23.05.2008344584926,91%20,75%
Średnio301641622,58%16,19%


TVP2 dzięki emisji widowiska była liderem pasma. Telewizję TVNśledziło przed telewizorami w tym czasie 2,82 mln widzów (21,11proc. udziałów w rynku), TVP1 2,6 mln widzów (19,48 proc. udziałóww rynku), Polsat - 2 mln widzów (14,96 proc. udziałów w rynku).

Program cieszył się popularnością głównie wśród kobiet. W jegoprofilu widowni dominują mieszkańcy wsi i miast poniżej 50 tysięcymieszkańców, emeryci oraz osoby legitymujące się wykształceniempodstawowym.



ADH %AFF
PłećMężczyźni30,77%64

Kobiety69,23%133
Wiek4 - 92,47%40

10 - 153,81%50

16 - 192,50%40

20 - 242,88%33

25 - 293,59%42

30 - 346,53%83

35 - 393,99%59

40 - 445,91%90

45 - 495,64%73

50 - 5411,68%142

55 - 5913,08%182

60+37,91%206
Wlk.miastaWieś41,68%108

< 50 tys.22,50%95

50-100 tys.9,74%109

100-200 tys.8,49%107

> 200 tys.17,59%84
ZawódTop management6,02%73

Pracownicy szczeblaśredniego10,48%78

Pracownicy fizyczni irolnicy16,06%82

Emeryci50,32%195

Inne17,11%52
WykształceniePodstawowe51,39%116

Średnie31,45%104

Wyższe10,88%91

Inne6,28%45


Zyski z bloków reklamowych emitowanych wokół formatu wyniosły 12,7miliona złotych (dane cennikowe, nie uwzględniające rabatów).Stacja jest umiarkowanie zadowolona z wyników programu, jednakprawdopodobnie nie będzie go kontynuować. Show po raz kolejny stałosię bowiem obiektem krytyki licznych środowisk.

Firma Rochstar, produkująca program, świadoma nieprzychylnejatmosfery wokół show, zaproponowała publicznemu nadawcy nowyprojekt - opartą na holenderskiej licencji "Bitwę chórów". Wprogramie mają rywalizować ze sobą chóry, a całość ma być emitowanana żywo w "bogatej" oprawie. TVP2 jest przychylna pomysłowi ipoważnie rozważa umieszczenie widowiska w jesiennej ramówce.

Dołącz do dyskusji: Trzy miliony widzów lodowego show TVP2

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl