TVN Media organizuje akcję #ChallengingTime z SAR i domami mediowymi
Biuro reklamy TVN Media zorganizowało projekt #ChallengingTime, którego celem jest dostarczanie marketerom wiedzy i inspiracji na temat lokalnych i globalnych działań marketingowych w sytuacji pandemii. Wspólnie z SAR i domami mediowymi dzielą się wiedzą, jak radzić sobie z komunikacją w czasie koronawirusa.
Nowa rzeczywistość, jaką wywołał koronawirus sprawiła, że przedstawiciele rynku reklamy oraz marketingu czeka wiele wyzwań. Aby otrzymali oni wsparcie w podejmowaniu szybkich i zdecydowanych działań, TVN Media uruchomiło platformę #ChallengingTime pod adesem: tv.tvnmedia.pl/ChallengingTime i publikuje tam materiały eksperckie. W ramach projektu poruszane są takie zagadnienia jak: konsument, marki, efektywność, trendy, media oraz technologie.
- Zaryzykowałbym stwierdzenie, że w swoim życiu zawodowym nigdy wcześniej nie mieliśmy do czynienia z tak dynamicznymi zmianami w zwyczajach konsumenckich jak dziś. Pandemia z jednej strony sprawiła, że świat się zatrzymał, z drugiej jednak stała się katalizatorem zmian, innowacji i całkowicie odmiennych od dotychczasowych rozwiązań w zakresie komunikacji marek z ich odbiorcami - stwierdza Piotr Tyborowicz, dyrektor biura reklamy TVN Media.
Dodaje, że celem projektu jest dostarczenie klientom i partnerom aktualnych danych i eksperckiej wiedzy, którą będą mogli wykorzystać w podejmowaniu decyzji biznesowych.
W inicjatywie bierze również udział Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR oraz przedstawiciele domów mediowych. Będą oni dzielić się swoją wiedzą i opiniami na temat trendów, zjawisk i sposobów działań, na które warto zwrócić uwagę planując obecnie komunikację marek.
Do tej pory w dyskusji wzięła udział Małgorzata Węgierek, szefowa Havas Media Group oraz Piotr Piętka, szef Publicis Media - ich wypowiedzi dostępne są na YouTube. W ramach projektu ukazała się także publikacja „Największe wyzwania komunikacyjne marek w dobie pandemii”.
Z badań TVN Media wynika, że 40 proc. ankietowanych ekspertów wskazało, że zrozumienie nowych potrzeb konsumenta to obszar, który jest największym wyzwaniem przy budowie skutecznej strategii komunikacji marek.
Akcję można śledzić również na bieżąco na profilach społecznościowych biura reklamy TVN Media: Facebooku, Instagramie i LinkedIn.
Dołącz do dyskusji: TVN Media organizuje akcję #ChallengingTime z SAR i domami mediowymi
Jakby wiedzieli to by zasuwali ze swoim klientami, a tylko mogą sobie posiedzieć w tvn i poszczuć, że rząd za mało im dał i furki z leasingu trzeba oddać.