SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

TVP chce monetyzować treści internetowe, pełnomocnik zarządu od marca

Od marca w strukturach Telewizji Polskiej utworzone zostanie stanowisko pełnomocnika zarządu ds. rozwoju kontentu w internecie, który wdroży przyjętą strategię monetyzacji tych treści. - Pomysł jest taki, że w internecie będzie obecna jedna TVP. To ma być sprzedawane - wyjaśnia portalowi Wirtualnemedia.pl Maciej Stanecki, członek zarządu TVP.

Maciej Stanecki, fot. Łukasz Brzezicki Maciej Stanecki, fot. Łukasz Brzezicki

O tym, że Telewizja Polska poszukuje kandydata na to stanowisko portal Wirtualnemedia.pl informował w styczniu. Zatrudnienie osoby odpowiedzialnej za monetyzację kontentu internetowego TVP prezes Jacek Kurski zapowiedział podczas spotkania z pracownikami. Zarząd chce postawić na rozwój produkcji skierowanych do internetu. Działania te ma koordynować nowy pełnomocnik.

- Skupiamy tam wszystkie redakcje internetowe Telewizji Polskiej i wszystkie kwestie związane z obecnością TVP w internecie. Jednocześnie w taki sposób przebudowaliśmy biuro reklamy, żeby internet był szczególnie monetyzowany - tłumaczy portalowi Wirtualnemedia.pl Maciej Stanecki, członek zarządu TVP.

Jak już informowaliśmy, nowym dyrektorem biura reklamy TVP został Waldemar Gasper, zaś jego zastępcami są Wojciech Kowalczyk i Małgorzata Szelenbaum.

- Wzmocniliśmy biuro reklamy Telewizji Polskiej. Jestem przekonany, że zmiany w strukturze będą bardzo dobre - ocenia Maciej Stanecki.

Jak ustalił portal Wirtualnemedia.pl, nowo utworzone stanowisko pełnomocnika zarządu ds. rozwoju kontentu internetowego zostanie obsadzone 1 marca, a nazwisko osoby, która będzie odpowiedzialna za kontent internetowy zostanie ujawnione w najbliższym czasie. - To osoba z zewnątrz - usłyszeliśmy w TVP.

Jaką strategię na monetyzację treści internetowych przyjął zarząd TVP? - Treści internetowe związane z antenami są wtórne, podstawowy pomysł strategiczny jest taki, że w internecie będzie obecna jedna TVP. To ma być sprzedawane. Sposób realizacji tej strategii pozostawiam pełnomocnikowi - wyjaśnia Maciej Stanecki.

 

Dołącz do dyskusji: TVP chce monetyzować treści internetowe, pełnomocnik zarządu od marca

17 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
KE738
Przed pełnomocnikiem zarządu ds. rozwoju kontentu internetowego jest spore wyzwanie. W Telewizji Polskiej potrzebna jest osoba z zewnątrz. Tak by na nowo, bez zbędnych zobowiązań i powiązań personalnych z pracownikami TVP (iTVP, TVP Technologie, OMI) zrealizować zupełnie nową strategię obecności TVP w Internecie. Ważne są kompetencje, wiedza i doświadczenie, a nie powiązania rodzinne i znajomości. TVP nie radzi sobie z internetem. Bardzo wyraźnie to widać od momentu rozwiązania ośrodka iTVP i przeniesienia go do TVP Technologie. Utworzenie nowego Ośrodka Mediów Interaktywnych (OMI) przez poprzedniego prezesa TVP niewiele zmieniło w tym czasie. Potrzebne są radykalne zmiany by skutecznie konkurować z innym nadawcami TV w internecie oraz realizować nową misję Telewizji Publicznej.
0 0
odpowiedź
User
ddr
Hmm, skoro ma być powszechna opłata audiowizualna, to wypadałoby, żeby treści TVP były dostępne za darmo dla wszystkich. Bo wszyscy już za nie zapłacili, uiszczając opłatę. Co to za narodowe media, które na każdym kroku łupią naród?
0 0
odpowiedź
User
przechodzień
gospodarka mediów, wydawnictw to wielka tajemnica. Nakłady, klikalność, zyski, zarobki, marże nikt tego nie podaje albo niechętnie udostępnia. Wirtualnemedia powinny więcej o pieniądzach w tych przedsiębiorstwach pisać.
0 0
odpowiedź