1,62 mln widzów „Twoja twarz brzmi znajomo” w wiosennej ramówce
Nadawaną w wiosennej ramówce w piątkowym prime-time szesnastą edycję show „Twoja twarz brzmi znajomo” ogląda średnio 1,62 mln widzów, o 80 tys. osób mniej niż miał początek czternastej edycji pokazany przed rokiem - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
Polsat szesnasty sezon „Twoja twarz brzmi znajomo” w wiosennej ramówce pokazuje w piątki o godz. 20.05, począwszy od 4 marca br. Średnia oglądalność trzech pierwszych odcinków programu (pokazanych do 18 marca) wyniosła 1,62 mln widzów, co przełożyło się na 11,49 proc. udziału stacji w rynku wśród wszystkich widzów i 10,21 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Najwięcej widzów do tej pory zgromadził drugi odcinek. Przyciągnął przed telewizory uwagę 1,69 mln osób.
Dla porównania, początek czternastej edycji formatu, nadawany wiosną ub.r. przyciągał przed telewizory o 80 tys. widzów więcej. Było to średnio 1,70 mln osób, co przekładało się na 12,11 proc. udziału w grupie 4+, 11,94 w 16-49 i 11,24 w 16-59.
„Twoja twarz brzmi znajomo” to widowisko produkowane przez Endemol Shine Group, w którym gwiazdy wcielają się w znanych wykonawców muzycznych, naśladując nie tylko ich śpiew, ale też ruch sceniczny.
W 14. edycji programu występują: Viki Gabor, Anna Rusowicz, Patryk Cebulski, belgijski piosenkarz Danzel (m.in. twórca hitu „Pump it up”), Anna Jurksztowicz, Andrzej Kozłowski, Maciej Radel i Karolina Pisarek.
Jurorami są Małgorzata Walewska, Katarzyna Skrzynecka, Michał Wiśniewski i Krzysztof Cugowski, a gospodarzami - Piotr Gąsowski i Maciej Dowbor.
Udział Polsatu w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2021 roku wyniósł 8,19 proc.
Dołącz do dyskusji: 1,62 mln widzów „Twoja twarz brzmi znajomo” w wiosennej ramówce