Pomidory "nasycone kolorem i dopieszczone słońcem" w reklamie soków Tymbark (wideo)
W nowej reklamie soków pomidorowych Tymbark (Grupa Maspex) podkreślana jest zawartość potasu i błonnika. Kreację przygotowała agencja Bardzo, za zakupem mediów zajął się Starcom.
Nowa reklama telewizyjna soków pomidorowych Tymbark pokazuje drogę, jaką przemierzają pomidory od pola uprawnego aż po produkt końcowy. Hasłem "w naturze nic nie ginie" podkreślana jest również zawartość błonnika i potasu zarówno w pomidorze, jak i w wyciskanym z niego soku. Spot informuje też o nowej odsłonie opakowania reklamowanego produktu - w butelce PET.
Kampania telewizyjna ma także swoją odsłonę w mediach społecznościowych.
Za kreację kampanii odpowiada agencja Bardzo, za zakup mediów Starcom.
Dołącz do dyskusji: Pomidory "nasycone kolorem i dopieszczone słońcem" w reklamie soków Tymbark (wideo)