„Niedowiżyn” w kampanii reklamującej soczewki iWear i Acuvue w Vision Express (wideo)
Sieć salonów optycznych Vision Express rozpoczyna promocję soczewek kontaktowych iWear i Acuvue. Wspiera to kampania reklamowa, w której różni bohaterowie doświadczają „niedowiżyn”.
Reklamy z kampanii pokazują różne sytuacje - walka judo, witanie się z partnerem w restauracji i bieg w stylu parkour - w których bohaterowie popełniają błędy, ponieważ słabo widzą. Wtedy pojawia się pracownik Vision Express znany z poprzednich reklam tej firmy i stwierdza: „Niedowiżyn? To do Vision!”.
Kampania wspiera promocję, w ramach której przy kupnie czterech opakowań soczewek kontaktowych marki iWear lub Acuvue otrzymuje się 25 proc. zniżki, więc w praktyce jedno z opakowań jest za darmo.
Taka oferta będzie obowiązywała do końca maja.
Akcje reklamowa obejmuje m.in. telewizję oraz internet.
Za kreację kampanii odpowiada agencja Walk, a za planowanie i zakup mediów - dom mediowy MullenLowe MediaHub.
Dołącz do dyskusji: „Niedowiżyn” w kampanii reklamującej soczewki iWear i Acuvue w Vision Express (wideo)