SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Awans grupy kreatywnych w VML

Joanna Paździórko awansowała na stanowisko creative director w dziale kreacji agencji VML. Na stanowisko creative lead awansowali: Kamila Klasa, Jarosław Michalski, Miłosz Zdunek, Paweł Tomas i Grzegorz Karwowski. Do agencji dołączył także Adam Głowacki, nowy creative lead. 

Joanna Paździórko, Kamila Klasa, Jarosław Michalski, Miłosz Zdunek, Paweł Tomas, Grzegorz Karwowski, Adam GłowackIJoanna Paździórko, Kamila Klasa, Jarosław Michalski, Miłosz Zdunek, Paweł Tomas, Grzegorz Karwowski, Adam GłowackI

Joanna Paździórko z branżą związana jest od 13 lat, a w VML pracuje od 2017 roku. Doświadczenie zdobywała w agencjach Saatchi&Saatchi IS, Havas oraz Walk. Na swoim koncie ma projekty nagradzane na konkursach branżowych: KTR, Innovation, Effie, Złote Spinacze, Global Media Awards.

Zobacz: VML awansuje Urszulę Zielińską, dołącza Bartosz Teresiak

Awanse w dziale kreacji VML

Stanowiska creative lead po awansie objęli Kamila Klasa, Jarosław Michalski, Miłosz Zdunek, Paweł Tomas oraz Grzegorz Karwowski.

Kamila Klasa przez ostatnie osiem lat pracowała z takimi markami jak Samsung, Danone, IKEA czy Durex, dla którego zdobyła swojego pierwszego Lwa w Cannes.

Jarosław Michalski to absolwent socjologii na UW i ASP w Łodzi. Od 2019 roku związany z VML, wcześniej rozwijał swoje umiejętności w 180heartbeats i McCann. Nagradzany w konkursach KTR, Innovation, Goden Drum i Effie.

Miłosz Zdunek jest związany z branżą reklamową od ponad 10 lat. Tworzył i projektował kampanie dla takich klientów jak Max (HBO), Netflix, CD Projekt Red, Lay’s, Wyborowa, adidas i Samsung. Zwycięzca polskiej edycji Young Creatives w kategorii Design oraz pierwszej edycji konkursu Design Wars.

Paweł Tomas w VML jest od 2016 roku. Z marketingiem i reklamą interaktywną związany od ponad 20 lat. Zaczynał w 1999 roku w TP Internet, gdzie w 2001 pracował przy pierwszej transmisji Big Brothera online. Pracował m. in. dla AXA, 3M, Samsung, Sony, Michelin, L’Oreal, Philips, Tymbark, Play, Burger King, Ford, IKEA, T-Mobile, Orlen, Nestlé, Logitech. Publikował w: Logolounge, Graphic Design USA. Ma na swoim koncie nagrody branżowe, jak KTR i Effie.

Zobacz: VML wypromuje nowy produkt Garniera

Grzegorz Karwowski w branży reklamowej działa od kilkunastu lat. Pracował w największych agencjach sieciowych i lokalnych, jak: DDB, Y&R, K2, McCann, Plej. Tworzy rozpoznawalne kampanie zintegrowane (jak PKO BP Organizm, UPCeusz, TheCathlons). Na swoim koncie ma liczne nagrody KTR i Mixx Awards.

Ponadto do działu kreacji agencji VML dołączył Adam Głowacki, który także objął stanowisko creative lead. Wspólnie z zespołem McCann i Mastercard zdobył Black Pencil D&AD oraz 12 Lwów w Cannes za kampanie WhereToSettle i RoomForEveryone.

Wcześniej, współpracując z Hutą 19 i Żubrem, przyczynił się do powiększenia Biebrzańskiego Parku Narodowego, co przyniosło mu kilka nagród KTR. Adam ma także na swoim koncie pracę w agencjach Leo Burnett i The&Partnership, gdzie realizował kampanie dla klientów takich jak Samsung, Toyota czy Biedronka. Jest autorem rebrandingu „Dziennika Gazety Prawnej” i layoutu „Magazynu na Weekend”, dla którego regularnie tworzy ilustracje – kolaże. 

Dołącz do dyskusji: Awans grupy kreatywnych w VML

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
ppp
Matko jedyna ile liderów!
odpowiedź
User
Lemmy
O nawet Ranked No 1. się znalazł. Coś w Artegence nie pykło.
odpowiedź