SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Trzy nagrody dla polskich agencji na Gerety Awards

Trzy kampanie z Polski zdobyły nagrody, a jedna trafiła na shortlistę w konkursie Gerety Awards 2024. 

Srebrem w kategorii Innovation Cat nagrodzono projekt #Łowimy dane, który dla banku BNP Paribas Polska zrealizowały wspólnie agencje Havas Engage Warsaw i Publicis Worldwide Warszawa.

Brąz w kategorii Craft Cut zdobył film “Słyszymy Was” dla FemFund autorstwa Papaya Films i agencji Kierunek Kreatywny/Albert Stęclik. 

 

Brąz otrzymała również agencja VML Poland za akcję “Kobiety przeciw populistom” w kategorii Work For Good Cut. 

Na shortliście tej samej kategorii znalazła się kampania “My, rodzice dzieci trans” zrealizowana przez agencję Molecular Worldiwide dla stowarzyszenia My, rodzice i fundacji Równik Praw. 

 

Ponad 200 jurorów z 47 krajów uczestniczyło w tym roku w Gerety Awards 2024. Obradowali w 15 różnych miejscach na świecie. W konkursie przyznano 7 Grand Prix, 24 złota, 94 srebra i 71 brązów. 

Dołącz do dyskusji: Trzy nagrody dla polskich agencji na Gerety Awards

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl