W kryzysie najszybciej zrezygnujemy z wydatków na kulturę
Większość Polaków (55 proc.) w sytuacji kryzysu gospodarczego zrezygnuje z wydatków na kulturę - wynika z badania ARC Rynek i Opinia.
Duża część respondentów deklaruje także ograniczenie wydatków na alkohol (51 proc.) oraz odzież (46 proc.). Natomiast najmniej Polaków (niecałe 20 proc.) myśli też o ograniczeniu wydatków na żywność.
Grupą wiekową, która w równym stopniu deklarowała rezygnację z wydatków na alkohol, odzież i kulturę (po 49 proc.) są osoby powyżej 40. roku życia. Z kultury zrezygnowałyby najszybciej osoby młode - w wieku od 18 do 25 lat, zaś z alkoholu – respondenci w wieku 26-40 lat (53 proc.).
Badanie zostało przeprowadzone we wrześniu 2011 r. za pośrednictwem epanel.pl na grupie 1006 osób.
Dołącz do dyskusji: W kryzysie najszybciej zrezygnujemy z wydatków na kulturę