Wódka Belvedere reklamowana jako napój Jamesa Bonda w „Spectre” (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa wódki Belvedere związana z jej obecnością w nowym filmie o Jamesie Bondzie - „Spectre”, który do kin trafi na początku listopada. W pierwszym spocie występuje Stephanie Sigman, wcielająca się w rolę jednej z kobiet Bonda.
Belvedere pojawi się w „Spectre” jako składnik słynnego drinka zamawianego przez Bonda - Martini z wódką, wstrząśniętego, nie zmieszanego. W udostępnionym właśnie spocie taki drink (przygotowywany potem w widowiskowy sposób) zamawia Stephanie Sigman, która w „Spectre” zagra tajemniczą Estrellę. Film trafi do kin 6 listopada.
W ramach współpracy produkującej Belvedere firmy LVMH z producentem „Spectre” Sony Pictures oprócz lokowania tej wódki w filmie i nawiązujących do niego reklam pojawią się dwa rodzaje jej limitowanych edycji butelek z motywem 007 oraz drink Belvedere Spectre Martini.
W „Spectre” James Bond ma również kolejny raz pić piwo Heineken, które pierwszy raz pojawiło się w „Skyfall”, poprzedniej części przygód agenta 007. W związku z premierą nowego filmu producent Heinekena szykuje globalną kampanię reklamową z udziałem Daniela Craiga, odtwórcy roli Bonda.
Dołącz do dyskusji: Wódka Belvedere reklamowana jako napój Jamesa Bonda w „Spectre” (wideo)
jest wlasicielem tej polskiej wodki ?
Historia międzynarodowego sukcesu marki Belvedere Vodka sięga lat 90-tych. Wtedy to Polmos Żyrardów jedna z największych polskich firm produkujących alkohole, postanowiła wyróżnić się i stworzyć własne unikalne marki. W efekcie w 1993 roku wyprodukowano pierwsze butelki Belvedere Vodka. Marka szybko zyskała uznanie na rynku krajowym i już na początku 1996 roku amerykański dystrybutor alkoholi – Edward Jay Philips zauroczony smakiem i jakością polskiego trunku wprowadził Belvedere na rynek amerykański, jako pierwszą na świecie luksusową wódkę. Tym samym stworzył nową kategorię wódek luksusowych – Super Premium Vodka. W tworzeniu marki Belvedere widać pasję i zamiłowanie do jakości oraz piękna, stąd nazwa marki „Belvedere”, która oznacza „beautiful to see”. Charakter i filozofię która stoi za tym alkoholem oddaje również estetyczne i bardzo jakościowe opakowanie, na którym widnieje wizerunek Pałacu Belwederskiego w Warszawie. Zezwolił na to marce Belvedere, sam prezydent Lech Wałęsa.