SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Wódka Polonaise zmienia wizerunek na PRL-owski

Grupa Sobieski zmienia wizerunek etykiety i zakrętki wódkiPolonaise na stylistykę z lat 70. Relaunch ma podkreślać historięmarki, a także zachęcić do niej młodszych konsumentów.

Zmienione etykiety i zakrętki dwóch wariantów wódki Polonaise sąutrzymane w granatowej kolorystyce, kojarząc się z butelkamidostępnymi w latach 70. Relaunch marki ma podkreślać jej wysokąjakość i bogatą historię, budując jednocześnie nowoczesnywizerunek. - Staramy się trafić do młodszych klientów, niecoponiżej 30. roku życia, poszerzając naszą lojalną grupę docelową -uzasadnia Paweł Gręda-Szarzyński, brand manager marek krajowych wGrupie Sobieski. Relaunch wódki Polonaise został przeprowadzony napodstawie badań marketingowych, w których konsumenci opowiedzielisię za takim wizerunkiem brandu.

wodkapolonaise

Odświeżoną markę promują materiały BTL w punktach sprzedaży naterenie całego kraju. Akcja przebiega pod hasłem "Tradycja oczystym brzmieniu od 1764 r" nawiązującym do daty uruchomieniaPolmosu Łańcut, w którym jest produkowana wódka Polonaise.

Dołącz do dyskusji: Wódka Polonaise zmienia wizerunek na PRL-owski

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl