Wódka Polonaise zmienia wizerunek na PRL-owski
Grupa Sobieski zmienia wizerunek etykiety i zakrętki wódkiPolonaise na stylistykę z lat 70. Relaunch ma podkreślać historięmarki, a także zachęcić do niej młodszych konsumentów.
Zmienione etykiety i zakrętki dwóch wariantów wódki Polonaise sąutrzymane w granatowej kolorystyce, kojarząc się z butelkamidostępnymi w latach 70. Relaunch marki ma podkreślać jej wysokąjakość i bogatą historię, budując jednocześnie nowoczesnywizerunek. - Staramy się trafić do młodszych klientów, niecoponiżej 30. roku życia, poszerzając naszą lojalną grupę docelową -uzasadnia Paweł Gręda-Szarzyński, brand manager marek krajowych wGrupie Sobieski. Relaunch wódki Polonaise został przeprowadzony napodstawie badań marketingowych, w których konsumenci opowiedzielisię za takim wizerunkiem brandu.
Odświeżoną markę promują materiały BTL w punktach sprzedaży naterenie całego kraju. Akcja przebiega pod hasłem "Tradycja oczystym brzmieniu od 1764 r" nawiązującym do daty uruchomieniaPolmosu Łańcut, w którym jest produkowana wódka Polonaise.
Dołącz do dyskusji: Wódka Polonaise zmienia wizerunek na PRL-owski