Wojciech Ożdżeński dyrektorem marketingu rynku prywatnego w T-Mobile Polska
Wojciech Ożdżeński z początkiem kwietnia objął funkcję dyrektora marketingu w pionie rynku prywatnego T-Mobile Polska. Wcześniej pracował w Polskiej Grupie Energetycznej (PGE) i Polkomtelu.
Informację o zatrudnieniu Ożdżeńskiego w T-Mobile Polska, podaną przez GMSonline.pl, potwierdziło portalowi Wirtualnemedia.pl biuro prasowe telekomu. Poprzednio obowiązki szefów marketingu rynku prywatnego pełnili w firmie Wojciech Pronobis (odpowiadający za segment post-paid) i Marian Soja (zajmujący się pre-paidem). Obaj odeszli niedawno z T-Mobile wraz z kilkoma innymi menedżerami (więcej na ten temat).
Przez ostatnie ponad dwa lata Wojciech Ożdżeński kierował departamentem planowania i analiz w Polskiej Grupie Energetycznej (PGE). Wcześniej przez 13 lat pracował w Polkomtelu, m.in. jako dyrektor departamentu rozwoju produktów i usług.
W T-Mobile Polska zmienia się obecnie prezes - po odejściu jesienią ub.r. Miroslava Rakowskiego, zastąpionego tymczasowo przez Zachariasa Piperidisa, od czerwca to stanowisko będzie zajmował Adam Sawicki, poprzednio szef Netii (więcej o tym).
W ub.r. firma zanotowała 6,2 mld zł przychodów (o 6,1 proc. mniej niż rok wcześniej), a na koniec roku miała 15,7 mln użytkowników (zobacz szczegóły).
Dołącz do dyskusji: Wojciech Ożdżeński dyrektorem marketingu rynku prywatnego w T-Mobile Polska