„Wojny samochodowe 3” hitem TVN Turbo
Trzeci sezon programu „Wojny samochodowe” ogląda średnio 176 tys. widzów. To najchętniej oglądana pozycja w wiosennej ramówce TVN Turbo.
TVN Turbo trzeci sezon „Wojen samochodowych” pokazuje w niedziele o godz. 14.00, począwszy od 26 lutego br. Średnia widownia premierowych odcinków programu do 9 kwietnia br. wyniosła 176 tys. osób, co przełożyło się na 1,58 proc. udziału w rynku wśród wszystkich widzów oraz 2,86 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Najwięcej widzów obejrzało pierwszy odcinek serii, który zgromadził 282 tys. widzów. Dało to stacji 2,29 proc. udziału w 4+ i aż 4,51 proc. w 16-49.
Cykl podnosi średnie dobowe udziały TVN Turbo, które na przykład w marcu br. wyniosły odpowiednio 0,52 proc. i 0,91 proc.
Z informacji przekazanych portalowi Wirtualnemedia.pl przez TVN wynika, że „Wojny samochodowe” to najchętniej oglądana pozycja w wiosennej ramówce TVN Turbo.
W reality-show „Wojny samochodowe” Paweł Miszta i Przemysław Szafrański rywalizują w handlowaniu używanymi samochodami. Mają tydzień na zakup auta, jego naprawę i sprzedaż z zyskiem.
Dołącz do dyskusji: „Wojny samochodowe 3” hitem TVN Turbo