Współczesna Kronika Filmowa reklamuje piwo Żywiec (wideo)
Startuje kampania reklamowa piwa Żywiec oparta na spotach stylizowanych na PRL-owską Polską Kronikę Filmową. Akcję przygotowały i realizują firmy DDB Warszawa, Just, Gong, MediaVest, Opus Film i TBWA PR.
Polska Kronika Filmowa w kampanii piwa Żywiec zmienia się w Żywiecką Kronikę Filmową i pokazuje z humorem, jak współcześnie Polacy wypoczywają w wakacje, w różnych sytuacjach i zakątkach kraju. Towarzyszy im oczywiście promowane piwo.
Oryginalna Polska Kronika Filmowa nadawana była w polskich kinach i telewizji od 1944 do 1994 roku. Kilku-, kilkunastominutowe reportaże pokazywały wygładzony propagandowo obraz sytuacji w kraju.
- Wierzymy, że nasza kronika trafnie obrazuje dzisiejsze społeczeństwo, w którym nastąpiło wiele pozytywnych zmian na przełomie ostatnich lat, a w przyszłości będzie ona ilustracją karty historii zapisaną przez Żywca - komentuje Izabela Głodek, dyrektor marki Żywiec i innowacji w Grupie Żywiec.
Obecnie trwa też kampania sponsorowanego przez markę Żywiec cyklu koncertów Męskie Granie (zobacz szczegóły).
Spot z Żywiecką Kroniką Filmową od 5 sierpnia jest emitowany w głównych i tematycznych kanałach telewizyjnych. Akcja obejmuje też działania w internecie i reklamy w punktach sprzedaży.
Ponadto 7 sierpnia na stronie kronika.zywiec.com.pl ruszy konkurs dla młodych twórców filmowych. Zadaniem uczestników będzie przygotowanie scenariuszy trafnie komentujących współczesną sytuację w Polsce. Najlepsze prace zostaną zaprezentowane podczas 13. edycji Planete+ Doc Film Festival, a zwycięzca otrzyma 10 tys. zł nagrody.
Reklamy ATL-owe przygotowały agencja DDB Warszawa (kreacja) i dom produkcyjny Opus Film (produkcja spotów telewizyjnych), reklamy BTL-owe - agencja Just, a za aktywności w internecie odpowiada agencja Gong. Działania public relations realizuje agencja TBWA PR, a planowaniem i zakupem mediów zajmuje się dom mediowy MediaVest.
Dołącz do dyskusji: Współczesna Kronika Filmowa reklamuje piwo Żywiec (wideo)