SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Wszystko dla przyjemności” w kampanii Okocimia (wideo)

W telewizji, internecie i punktach sprzedaży rozpoczęła się kampania reklamowa piwa Okocim. Akcję pod hasłem „Wszystko dla przyjemności” przygotowały agencja Red8, dom produkcyjny Graffiti Film i dom mediowy Media Direction OMD.

Rozpoczęta właśnie kampania reklamowa piwa Okocim jest utrzymana w konwencji przedwojennego filmu gangsterskiego, co ma podkreślać bogatą tradycję tej marki sięgającą 1845 roku. Głównym bohaterem humorystycznego spotu jest policjant, który dla męskiej przyjemności poświęca obowiązki zawodowe.

Akcja pod hasłem „Wszystko dla przyjemności” oprócz telewizji (45-sekundowy spot w TVN, TVP1, TVP2, Polsacie, TV4, wszystkich programach Discovery Channel i Animal Planet, kanałach tematycznych Polsat Sport, TVP Sport, TVP Kultura i w stacjach z pakietu At Media) obejmuje internet i punkty sprzedaży (materiały POS). Kreację kampanii przygotowała agencja Red8, realizacją reklamy telewizyjnej zajął się dom produkcyjny Graffiti Film, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Media Direction OMD.

Dołącz do dyskusji: „Wszystko dla przyjemności” w kampanii Okocimia (wideo)

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Tyskie
słaba reklama i kopia ....
0 0
odpowiedź