SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Wielka czwórka” odrabia straty, TVP2 wyprzedziła TVP1. „Wiadomości” przed „Faktami”

Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziły hitowe seriale Dwójki: „M jak miłość”, „Na dobre i na złe” i „Barwy szczęścia”. Wśród stacji liderem w 4+ był Polsat, a TVP2 wyprzedziła TVP1 - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.

M jak miłość; fot. MTL MAXFILM M jak miłość; fot. MTL MAXFILM

W minionym tygodniu, tj. w okresie od 7 do 13 maja 2018 roku, najwięcej widzów zgromadził obyczajowy serial „M jak miłość”, którego wtorkowy odcinek oglądało 5,22 mln widzów, co przełożyło się na 36,36 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Drugi był medyczny serial „Na dobre i na złe”. Odcinek tej produkcji pokazany dzień później miał 3,60 mln oglądających, a jego SHR% wyniósł 25,45 proc.

Podium uzupełnia codzienny serial Dwójki „Barwy szczęścia”. Jego wtorkowy odcinek śledziło średnio 2,92 mln widzów, co przełożyło się na 22,11 proc. udziału.

Najchętniej oglądanym programem informacyjnym były „Wiadomości” TVP1, które 13 maja na antenie tej stacji obejrzało 2,42 mln widzów (19,80 proc. udziału). Była to dziewiąta topowa pozycja programowa w rankingu.

Z kolei najpopularniejsze konkurencyjne „Fakty” TVN zgromadziły 2,26 mln widzów (emisja 9 maja; 13. pozycja).

Liderem oglądalności programów typu talent-shows znalazł się finałowy odcinek ósmej edycji „Tańca z gwiazdami” (2,55 mln widzów; emisja 11 maja w Polsacie; 8. pozycja w zestawieniu).

Wśród widzów w grupie komercyjnej 16-49 liderem oglądalności też był serial „M jak miłość”, który miał 1,66 mln osób, co dało Dwójce 32,42 proc. udziału.

Drugie miejsce należało do „Kuchennych rewolucji” (1,19 mln widzów; 23,58 proc. udziału), a podium uzupełnia finał „MasterChef’a Juniora” (1,08 mln widzów; 20,90 proc. udziału).

20 najlepiej oglądanych programów - grupa 16-59.

Udział liderującego Polsatu wśród wszystkich widzów w zeszłym tygodniu zwiększył się o 0,77 pkt. proc. do 10,51 proc.

Drugą lokatę zajął TVN, którego udział w analizowanym okresie wyniósł 9,36 proc. (do góry o 0,65 pkt. proc.).

Podium uzupełnia TVP2, która awansowała z miejsca czwartego. Udział tej stacji w zeszłym tygodniu wyniósł 8,39 proc., po wzroście względem poprzedniego o 1,43 pkt. proc.

Z kolei na czwartą lokatę spadła TVP1 (stacja ta zanotowała jednak wzrost wynoszący 0,75 pkt. proc. do 8,39 proc. udziału).

Łączny udział tzw. „wielkiej czwórki” w zeszłym tygodniu w porównaniu do poprzedniego zwiększył się z 33,09 proc. do 36,69 proc.

Pierwszą piątkę uzupełnia TV4. Średni udział tej stacji wyniósł 4,69 proc. (w dół o 0,21 pkt. proc.).

Wśród widzów w grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) nowym liderem był Polsat, który wyprzedził TVN. Udział tej stacji zwiększył się o 1,59 pkt. proc. do 11,86 proc. Wynik drugiego TVN uplasował się na poziomie 11,71 proc. (do góry o 0,66 pkt. proc.).

Tzw. „wielką czwórkę” uzupełniają: Dwójka (+ 1,22 pkt. proc. do 6,97 proc.) i Jedynka (+ 1,05 pkt. proc. do 5,95 proc.).

Wśród widzów w grupie wiekowej 16-59 pierwszy był Polsat (do góry o 1,15 pkt. proc. do 11,41 proc.).

 

Dołącz do dyskusji: „Wielka czwórka” odrabia straty, TVP2 wyprzedziła TVP1. „Wiadomości” przed „Faktami”

40 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
mik
Ile miało "Kocham Cię,Polsko"
0 0
odpowiedź
User
Wielbiciel Kod i PO
Kocham TVN 24 to najlepsza telewizja tam zawsze mówią prawdę nigdy nie kłamią .Krzewia moje wartości oby tak dalej.
0 0
odpowiedź
User
ALARM!
Ile miał "Agent"?
0 0
odpowiedź