Chrupanie przed serialem i woda wyciągająca kalorie reklamach Żabki (wideo)
W telewizji i internecie pojawiły się nowe spoty sklepów Żabka z cyklu „Mały wielki sklep”. Kampanię przygotowały i realizują firmy marketingowe PZL i Spark Foundry.
Nowe spoty tak jak poprzednie z tej serii pokazują zabawne scenki w sklepie Żabka. W jednym mężczyzna spieszy się z kupnem pieczywa, żeby móc je zjeść przed emisją serialu i nie przeszkadzać sobie chrupaniem. Bohaterem innego jest kontroler wodomierzy.
Reklamowane są promocje cenowe, które będą obowiązywać przez najbliższy tydzień lub trzy tygodnie.
Jednocześnie emitowane są poprzednie spoty, w których występują m.in. chłopak odczuwający duży spadek formy, mężczyzna, który zaprasza kobietę na obiad, mając na myśli danie gotowe z półki sklepowej, oraz chłopak niepewny, czy jego ciotce chodziło o produkt bez glutenu czy laktozy.
W jednej z reklam pojawił się też były bokser Mike Tyson jako ambasador marketingowy napoju energetycznego Black.
Za kreację reklam odpowiada agencja PZL, a za planowanie i zakup mediów dom mediowy Spark Foundry.
Przychody ze sprzedaży spółki Żabka Polska w 2018 roku wyniosły ok. 6,9 mld zł wobec ok. 4,32 mld zł w poprzednim roku - wynika ze sprawozdania finansowego spółki. Głównym źródłem przychodów firmy były umowy z franczyzobiorcami. Na koniec roku sieć miała 5472 sklepy, dziś jest ich już około 5700. Sieć Żabka Polska obsługuje około 2 mln klientów dziennie.
Dołącz do dyskusji: Chrupanie przed serialem i woda wyciągająca kalorie reklamach Żabki (wideo)