„Zaraźliwe” pocałunki w nowej wizerunkowej kampanii marki Absolut (wideo)
W nowej wizerunkowej, międzynarodowej kampanii „Equal love” marka wódki Absolut podkreśla, że popiera równość w miłości od początku istnienia. Autorem reklam jest agencja BBH London.
Głównym elementem kampanii jest trwający ponad 2,5 minuty spot pod hasłem „Equal love”. Pokazano w nim pary a także ludzi różnych ras, narodowości a także tej samej płci, którzy zatracają się w namiętnych pocałunkach. W ten sposób marka chce przypomnieć, że miłość „nie widzi” kolorów, nie potrzebuje etykiet, nie zna granic.
W tej reklamie marketer chce też pokazać, że wierzy w bardziej otwarty świat, bez etykiet i granic, w którym ludzie mogą wyrazić swoją indywidualność, miłość, różnorodność, przez co ten świat staje się lepszym miejscem dla wszystkich.
Tłem filmu jest utwór „There's no other” zespołu The Crystals z 1962 roku.
Przedstawiciele agencji BBH London, która odpowiada za tę kampanię wyjaśniają, że pokazany w tej reklamie pocałunek jest najlepszą metaforą akceptacji. Akceptacji, którą na wielu płaszczyznach popiera Absolut, który od lat wspiera LGBTQ i różnorodność.
Dołącz do dyskusji: „Zaraźliwe” pocałunki w nowej wizerunkowej kampanii marki Absolut (wideo)