SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Na zdravie, Poľsko!” w kampanii piwa Zlatý Bažant

Rozpoczęła się internetowa kampania reklamowa piwa Zlatý Bažant (produkowanego przez Grupę Żywiec). Za jej przygotowanie i realizację odpowiada agencja Twin .digital collective.

Reklamy podkreślają słowacki rodowód piwa Zlatý Bažant, a jednocześnie odwołują się do jego obecności w Polsce. Są utrzymane w konwencji kolażu pokazujące krajobrazy charakterystyczne dla różnych miast.

Akcja, realizowana pod hasłem „Na zdravie, Poľsko!”, obejmuje internet, m.in. platformy społecznościowe.

Za przygotowanie i realizację kampanii odpowiada agencja Twin .digital collective. Pozyskała to zlecenie w przetargu.

Agencja przygotowała wcześniej reklamy innych marek piwnych Grupy Żywiec: Królewskiego, Warki Radler i Leżajska.

Dołącz do dyskusji: „Na zdravie, Poľsko!” w kampanii piwa Zlatý Bažant

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl