„Na zdravie, Poľsko!” w kampanii piwa Zlatý Bažant
Rozpoczęła się internetowa kampania reklamowa piwa Zlatý Bažant (produkowanego przez Grupę Żywiec). Za jej przygotowanie i realizację odpowiada agencja Twin .digital collective.
Reklamy podkreślają słowacki rodowód piwa Zlatý Bažant, a jednocześnie odwołują się do jego obecności w Polsce. Są utrzymane w konwencji kolażu pokazujące krajobrazy charakterystyczne dla różnych miast.
Akcja, realizowana pod hasłem „Na zdravie, Poľsko!”, obejmuje internet, m.in. platformy społecznościowe.
Za przygotowanie i realizację kampanii odpowiada agencja Twin .digital collective. Pozyskała to zlecenie w przetargu.
Agencja przygotowała wcześniej reklamy innych marek piwnych Grupy Żywiec: Królewskiego, Warki Radler i Leżajska.
Dołącz do dyskusji: „Na zdravie, Poľsko!” w kampanii piwa Zlatý Bažant