„Złoty Miesiąc” promuje Ferrero
Pod hasłem „Kuszący smak podwójnej wygranej” rozpoczęła się kampania „Złoty Miesiąc” promująca praliny Ferrero. Za akcję i wspierające ją reklamy odpowiada agencja Unlimited.
W ramach promocji „Złoty Miesiąc” należy kupić określoną parę produktów Ferrero z kategorii pralin, zachować paragon i wysłać SMS-a lub zarejestrować się na stronie internetowej ferrerorocher.pl. Głównymi nagrodami w akcji są laptopy Dell i samochód BMW serii 1, które zostaną przyznane podwójnie – dla wylosowanych zwycięzców i wskazanych przez nich osób.
Promocji – zaplanowanej na cały październik – towarzyszy kampania reklamowa w telewizji (TVP1, TVP2, TVN, Polsat, kanały z pakietu AtMedia), prasie handlowej („Poradnik Handlowca", „Wieści Handlowe", „Handel"), punktach sprzedaży oraz internecie (m.in. WP.pl, o2.pl, NK.pl, NationalGeographic.pl, Viva.pl, Fimweb.pl, Onet.pl, Gazeta.pl, Polki.pl, Vizaz.pl). Akcję oraz wpierające ją działania reklamowe przygotowała i realizuje agencja Unlimited.
Dołącz do dyskusji: „Złoty Miesiąc” promuje Ferrero