30 tys. nagród w promocji Haribo
Pod hasłem „30 tys. nagród do rozdania” rusza promocja słodyczy Haribo. Akcję – prowadzoną wspólnie z Kolporterem – wspiera kampania reklamowa przygotowana przez agencję Altea.
W ramach promocji słodyczy Haribo od 25 października za kody kreskowe z opakowań tych produktów można otrzymać punkty, które upoważniają do odbioru nagród w 124 salonikach prasowych sieci Kolporter. Liczba punktów przyznawana jest w zależności od wielkości kupionego opakowania, a upominek można zdobyć już za pięć punktów. Do wygrania są m.in. plecaki, torby zakupowe, pluszowe maskotki i kolorowe breloczki.
Promocję – zaplanowaną do końca grudnia lub do wyczerpania zapasów – wspierają działania reklamowe obejmujące sampling (w 280 salonikach Kolportera), materiały POS (ulotki rozdawane w sklepach przez hostessy) oraz prasę (magazyny branżowe). Materiały wykorzystywane w tej kampanii przygotowała agencja reklamowa Altea.
Dołącz do dyskusji: 30 tys. nagród w promocji Haribo