SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

AMS wprowadza nowy model rozliczania kampanii na wybranych nośnikach digital OOH

W kwietniu br. firma reklmy zewnętrznej AMS (Agora) AMS wprowadzi nowy cennik oraz możliwość rozliczania kampanii na wybranych nośnikach digital OOH podobnie jak w internecie. Firma wprowadza także nowy cennik.

Od kwietnia br. AMS będzie działać z nowym cennikiem usług oraz zaktualizuje zasady ogólne ekspozycji reklam. Zmiana związana jest z nowymi stawkami cenowymi oraz z wprowadzeniem – po raz pierwszy na rynku Digital Out-of-Home – możliwości rozliczania kampanii w modelu CPM DOOH (cost per mille) w odniesieniu do działań realizowanych na nośnikach Digital Cityscreen.

Zobacz: Polityka pomogła reklamie zewnętrznej. Wzrost o 21 proc. do 424 mln zł, już 15 proc. kampanii na nośnikach cyfrowych

Nowy cennik reklam w AMS

– Jako lider rynku OOH dostarczamy innowacyjnych rozwiązań, dobrze wpisujących się w dynamicznie zmieniające się potrzeby reklamodawców – mówi Małgorzata Augustyniak, wiceprezes zarządu AMS. – Jednocześnie na ceny naszych produktów ma wpływ szereg czynników zewnętrznych, często nieprzewidywalnych i zmiennych. Należą do nich wzrost inflacji i kosztów operacyjnych, decyzje administracyjne, jak również wielkość popytu, kształtującego naszą politykę cenową. Wszystkie te elementy znalazły odzwierciedlenie w zaktualizowanym cenniku oraz zasadach ogólnych ekspozycji reklam na naszych nośnikach – dodaje.  

Zobacz: AMS za każdy kupiony panel EKO Premium Citylight zasadzi drzewo

W 2021 r. AMS wprowadził także trzy ścieżki zakupowe, które będą rozwijane w roku bieżącym: produktową, pakietową oraz cennikową.

Dołącz do dyskusji: AMS wprowadza nowy model rozliczania kampanii na wybranych nośnikach digital OOH

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl